Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، روزنامه آلمانی «بیلد» امروز (دوشنبه) نوشت که «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در شرایطی به تعطیلات یک‌ماهه رفته است که مشاهده چندین بار لرزیدن وی در برابر دوربین‌ها، نگرانی درباره وضعیت جسمانی او را تشدید کرده است.

این روزنامه نوشت که انتظار می‌رود که مرکل تعطیلات خود را در آلپ بگذراند. او با خود کتابی با عنوان «زن لرزان یا تاریخی از اعصاب من» به همراه برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده آمریکایی در این کتاب چگونگی مقابله‌اش با یک بیماری عصبی را توضیح داده است.

صدراعظم آلمان روز جمعه اعلام کرده بود که با وجود نگرانی‌هایی که درباره وضعیت جسمی وی وجود دارد، می‌تواند به کار خود در این سمت ادامه دهد. پیش‌تر، «هلگه براون» رئیس دفتر صدر اعظم آلمان در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود: «مرکل سالم و آماده است دوره حضورش در قدرت را به پایان برساند.»

این در حالی است که برخی منابع درون حزبی (حزب سوسیال دموکرات) از احتمال کناره‌گیری زودهنگام  مرکل از قدرت خبر داده بودند. تکرار مشاهده لرزش صدر اعظم آلمان در مراسم رسمی در ماه‌های گذشته و نیز استقبال وی از مقامات در حالت نشسته، نگرانی درباره وضعیت جسمی وی را افزایش داده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم بسکتبال ذوب آهن تیم مقابل کاله مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تیم بسکتبال کاله مازندران، شب گذشته در دیدار مرحله سوم پلی‌آف با تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان واقع در سالن پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل موفق شد پس از دو شکست، با بازی خیره‌کننده و با تشویق هواداران، مهمان پرآوازه خود را با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰ مغلوب کند.


تیم کاله مازندران در نیمه نخست با نتیجه ۵۲ بر ۳۵ و در نیمه دوم با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰، این دوره از مسابقه را به سود خود به پایان رساند.


تیم بسکتبال کاله مازندران نایب‌قهرمان فصل گذشته با این پیروزی شانس خود را به بازی چهارم کشاند و بیست‌وهفتم فروردین در سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود تا پس از پیروزی در مرحله یک‌پنجم میهمان اصفهانی‌ها شود.

دیگر خبرها

  • کتابی که با آن تنها گریه کردم
  • بی حسی در اندام بدن که باید آن ها را جدی بگیرید
  • اذعان فرمانده نیروهای مسلح اوکراین درباره وضعیت «دشوار» میدان نبرد
  • تحولات اوکراین| نگرانی زلنسکی از وضعیت ارتش در جبهه نبرد
  • استرس چگونه هضم غذا را مختل می‌کند؟
  • اشغال ۷۵ درصدی هتل‌های مشهد در نوروز ۱۴۰۳
  • هزارتوی سیاه تنهایی
  • سفر صدر اعظم آلمان به چین با محوریت اوکراین
  • شکست تیم بسکتبال ذوب آهن تیم مقابل کاله مازندران
  • انتشار کتابی درباره اختلالات روانپزشکی در جهاددانشگاهی قزوین