Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:30:54 GMT

آغاز حذف قبوض کاغذی برق برای 75 هزار مشترک نهاوندی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۹۹۴۶

آغاز حذف قبوض کاغذی برق برای 75 هزار مشترک نهاوندی

رئیس اداره برق شهرستان نهاوند از آغاز حذف قبوض کاغذی برق برای 75 هزار مشترک نهاوندی خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، رضا شیردره در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدام وزارت نیرو در زمینه حذف قبوض کاغذی در کشور، گفت: امور برق نهاوند نیز به‌تبع شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای کاهش هزینه‌ها و حفظ محیط‌زیست در نظر دارد قبوض مکتوب را حذف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند دارای 75 هزار مشترک است، گفت: بنا بر برآورد هزینه‌هایی که از طریق شرکت نیروی برق استان همدان صورت گرفته هزینه چاپ قبوض کاغذی در یک سال 2 میلیارد و 200 میلیون تومان است که با جایگزین شدن سیستم‌های جدید این مهم می‌تواند در بحث توسعه و تجهیز شبکه‌ها هزینه شود.
شیردره عنوان کرد: مشترکان در مرحله نخست برای ثبت اطلاعات و شماره تلفن همراه صاحب‌امتیاز باید از طریق راه‌های چندگانه همچون ارسال رمز رایانه مندرج بر روی قبض به شماره پیامک 300073121، شماره‌گیری کد دستوری  ussd  *6655*21121# و یا مراجعه به وب‌سایت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به آدرس www.edch.ir اقدام کنند.
وی در ادامه با اشاره به بدهی مشترکان برق نهاوند به شرکت توزیع برق بیان کرد: در حال حاضر حدود 13 میلیارد و 500 میلیون تومان شرکت برق از مشترکان نهاوندی که اکثر آن‌ها مسکونی و تجاری هستند، طلب دارد بنابراین امیدواریم مردم در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و داشتن برق پایدار نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند چراکه شرکت برق بر اساس درآمد هزینه می‌کند و تا زمانی که درآمدی نباشد امکان توسعه و تجهیز وجود ندارد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان همدان برق درآمد شماره تلفن کاهش هزینه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: اقدام جهادی سرویس و بهینه سازی خطوط فشار متوسط شبکه‌های برق استان قزوین این بار در آوج اجرا شد. 

وی افزود: اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهید آباد با هدف کاهش بارفیدر و کاهش خاموشی‌ها و پایداری شبکه امروز چهارشنبه اجرا می‌شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: با اجرای این اقدام جهادی افزایش قدرت مانور و جلب رضایتمندی مشترکین نیز محقق می‌شود. 

اینانلو در خصوص مشخصات فنی این اقدام جهادی بیان کرد: این اقدام در محدوده پست ۶۳ کیلو ولت آبگرم با شبکه‌ای به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می‌شود. 

وی یادآور شد: در اجرای این اقدام جهادی ۱۳ اکیپ نظارتی، ۲۱ اکیپ عملیاتی با استفاده از ۵۷ نفر نیروی فنی و ۹ نیروی نظارتی و ۱۲ نیروی پشتیبان همکاری می‌کنند. 

اینانلو بیان کرد: نیرو‌های فنی با بهره گیری از ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل این اقدام را انجام می‌دهند.

به گفته سرپرست شرکت توزیع نیروی برق این اقدام جهادی در شهر آوج با یک میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود. 

وی از همکاری پلیس راه، اورژانس، جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی در اجرای موفق طرح تشکر کرد. 

شهرستان آوج دارای۲۴ هزار مشترک خانگی و تجاری و صنعتی و کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان