Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-03-28@11:16:43 GMT

اتاق باید از حالت انفعال خارج گردد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۹۹۸۰

اتاق باید از حالت انفعال خارج گردد

نجفی در گفتگو با «اتاق نیوز» یادآور شد: در اولین گام اتاق باید در جهت تک نرخی شدن ارز تلاش کند زیرا اکنون سه نرخ را در بازار ارز شاهد هستیم که این امر باعث توزیع رانت می‌گردد در صورتی که اگر یکسان‌سازی ارز صورت پذیرد در نهایت کسب و کارها به سمت صحیح خود حرکت می کنند .

وی گفت: مورد بعدی اصلاح قیمت حامل پایه های انرژی است زیرا این امر هم به نحوی رانت توزیع می کند به همین سبب اتاق باید در جهت اصلاح نرخ انرژی تلاش کند، تلاش در جهت بهبود فضای کسب و کار و ارتقای رتبه ما در شاخص کسب و کار از  دیگر مورادی است که باید مورد توجه قرار گیرد دولت در این جهت باید تلاش داشته باشد تا رتبه ما را در شاخص جهانی کسب و کار ارتقا بخشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال اقتصادی اظهار داشت: اتاق باید همواره با مطالبه گری در جهت بهبود جایگاه بخش خصوصی تلاش کند آنچه همواره شاهد بودیم حرکتی از سوی دولت یا قانونگذاری بوده و پس از این مرحله شروع به چالش کرده‌ایم در حالی که جا دارد اتاق به جای برخورد منفعلانه مطالبه گر باشد همچنین خواستار اجرای کامل قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار باشد زیرا عملا تنها دو الی سه بند از این قانون اجرائی شده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران ادامه داد: اتاق در این دوره باید به جد پیگیر اجرای قانون رفع موانع تولید باشد زیرا این قانون مدت هاست که روی زمین مانده و در بسیاری از حوزه های اجرائی کشور علاقمندی در جهت اجرای آن نشان نمی دهند، براساس ماده 12 قانون رفع موانع تولید قرار بر این بود یک سری از آیین نامه های مزاحم مرتفع گردد که تاکنون هیچ اقدامی در این رابطه شاهد نبودیم.

نجفی یادآور شد: مطلب بعدی فدراسیون هایی است که به واسطه تلاش اتاق تشکیل شده و جا دارد در جهت اجرای قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار در جهت تقویت این فدراسیون ها که شامل فدراسیون صادرات، اقتصاد و سلامت و برخی از کانون های در حوزه های مختلف است  تلاش کند زیرا اتاق نمی تواند به تنهایی تمامی موارد را پیگیری نماید .

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران افزود: باید از تولید قانون های مزاحم جلوگیری شود، اتاق در این دوره باید از حالت انفعال خارج گردد، در حوزه های اقتصاد کلان، روابط بانکی، پول، اعتبار و سرمایه گذاری اتاق می تواند به جد حضور یابد، در حیطه خصوصی سازی تاکنون اتاق چندان جدی نبوده، بحث مالیات و تامین اجتماعی از دیگر مواردی است که اتاق باید به آن بپردازد .

وی انتخاب هیات رئیسه کنونی را حاصل تعامل تشکل‌ها و اعضای هیات نمایندگان دانست و گفت: درهر صورت اعضای هیات رئیسه منتخب اعضا هستند و تقریبا می توان گفت اغلب اعضای این هیات با رای اکثریت مطلق انتخاب شدند، هیات نمایندگان باید در قالب کمیسیون‌های مختلف بتوانند به عنوان بازوی اجرائی اتاق فعالیت داشته باشند و نتیجه جلسات و مذاکرات در این کمیسیون ها باید به صورت مستند به دست هیات رئیسه برسد .

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: اتاق انفعال دولت مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هتل آریوبرزن شیراز و جاذبه های دیدنی اطراف آن

این هتل در مرکز شهر واقع شده و به همین دلیل، به همه نقاط مختلف از آن دسترسی آسان وجود دارد. همچنین، به‌دلیل واقع‌شدن این هتل در مرکز شهر، بافت آن قدیمی نبوده و امکانات رفاهی زیادی در آن برای مسافران موجود است. درواقع، مکان این هتل از یک سو به خیابان فردوسی و از سوی دیگر به خیابان کریم خانم زند وصل شده و بدین ترتیب، مسافران از این خیابان‌ها می‌توانند به نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا کنند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های هتل آریو برزن شیراز می‌پردازیم.

بررسی تاریخچه هتل آریوبرزن شیراز

هتل آریو برزن شیراز در خیابان رودکی شیراز واقع شده و تاریخ ساخت آن به سال 1379 بر می‌گردد. البته هتل آریوبرزن در سال 1395 بازسازی شده و اکنون به‌عنوان یکی از هتل‌های معروف چهار ستاره در شیراز پذیرای گردشگران گرامی است. اگر برای شما موقعیت هتل و دستیابی به مکان‌های مختلف شهر در کمترین زمان ممکن اهمیت دارد؛ باید حتماً این هتل را انتخاب کنید. درواقع، از این هتل می‌توانید به مکان‌های مختلف شهر با مترو، اتوبوس و... بروید. به محض خروج از هتل در کمترین زمان ممکن می‌توانید به بازار وکیل یا ارگ کریم‌خان بروید. همچنین، در کمترین زمان نیز می‌توانید به بازدید از زندیه پرداخته و در کوچه‌های زیبا و تاریخی اطراف این هتل پیاده‌روی کنند. یکی از تفریحات مسافرانی که یک بار به شیراز سفر کرده‌اند، خوردن بستنی و فالوده در بستنی‌فروشی‌های پشت ارگ و یا به گویش عامیانه پشت زندان است.

بررسی اتاق‌های هتل آریوبرزن شیراز

در این هتل زیبا حدود 51 اتاق سینگل، دوتخته دوبل و دوتخته تویین وجود دارد که از مهمترین امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به سرویس بهداشتی و حمام، یخچال، میز تحریر، صندوق امانات، اینترنت، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. این هتل به‌دلیل پذیرایی از گردشگران خارجی معمولاً بسیار شلوغ است و حتماً باید قبل از رفتن به آن اتاق خود را رزرو کرده و توضیح دهید که ایرانی هستید. دوراقع، هزینه‌های اقامت برای ایرانیان با گردشگران خارجی اندکی متفاوت و بالاتر است.

رستوران و کافی شاپ هتل آریوبرزن شیراز

رستوران این هتل از مهمترین قسمت‌های یک هتل به‌شمار می‌رود که در طبقه همکف آن قرار دارد. انواع پیش غذا و غذاهای ایرانی در این رستوران سرو شده و رستوران دارای ظرفیت پذیرایی از هشتاد نفر است.
کافی‌شاپ این هتل نیز در طبقه اول واقع شده و مهمانان گرامی می‌توانند به صرف قهوه و انواع نوشیدنی در آن بپردازند. این کافی‌شاپ ظرفیتی در حدود 70 نفر داشته و غیر از مهمانان هتل، افراد ساکن شیراز نیز می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

بررسی دیگر امکانات هتل آریوبرزن شیراز

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به امکانات تفریحی آن اشاره کرد. از مهمترین امکانات تفریحی که به‌صورت رایگان مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند، مجموعه ورزشی بوده که ورزش‌هایی مانند بیلیارد، فوتبال دستی و دارت در آن وجود دارند. پارکینگ (با ظرفیت محدود) و صبحانه به‌صورت رایگان از دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند. همچنین، هتل دارای سرویس گشت نیم‌روزی بوده و مسافران گرامی می‌توانند با پرداخت هزینه جزئی به بازدید از جاهای دیدنی و تاریخی شیراز بپردازند.

رزرو هتل های شیراز در فلای تودی

هتل آریوبرزن شیراز، یکی از هتل‌های محبوب گردشگران خارجی بوده که به‌دلیل، موقعیت قرارگیری خود، هرساله پذیرای هزاران گردشگر خارجی است. این هتل جز هتل‌های چهار ستاره شیراز بوده و امکانات رفاهی فوق‌العاده خوبی دارد. اگر شما هم به دنبال یک هتل خوب در شیراز با موقعیت دستیابی سریع به سایر نقاط شهر هستید، این هتل بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

برای رزرو ارزان این هتل یا دیگر هتل های سطح شهر شیراز می توانید وارد وب سایت فلای تودی یا اپلیکیشن این شرکت شوید. در صفحه هتل های داخلی تاریخ مد نظر و نام هتل را وارد کنید تا بتوانید اتاق های موجود در زمان سفر خود را مشاهده کنید. در پروفایل هر هتل می توانید اطلاعات دقیق هتل، امکانات، فاصله تا جاذبه های گردشگری و تصاویر هتل را ببینید. مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. رزرو شما به صورت آنی، آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام خواهد شد. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات لازم درباره هتل آریوبرزن شیراز را به دست آورید.

کد خبر 840846 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • ۱۰ مرکز اقامتی مهم تبریز را بیشتر بشناسیم + آدرس
  • هتل آریوبرزن شیراز و جاذبه های دیدنی اطراف آن
  • «باغ تیتو» لکه‌ای سبز در دل کویر
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • دروازه‌بان نساجی از لیست خارج شد
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟
  • جزییات بازگرداندن انگشتر ۵۰ میلیاردی در کیش
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • خارج کردن سوسک زنده ۴ سانتی‌متری از ریه یک مرد ۵۵ ساله !
  • سه یادداشت؛ سه برداشت!