Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، به تازگی چند منبع آگاه اعلام کرده اند «ویلبر راس»، وزیر بازرگانی آمریکا در جلسات این وزارتخانه نمی‌تواند خود را بیدار نگه دارد و دائما در حال چُرت زدن است!

نشریه پولیتیکو نخستین بار با انتشار این خبر اعلام کرد: «چهار منبع آگاه گفته اند که وزارت بازرگانی آمریکا با ریاست ویلبر راس هم اکنون با اختلال عملکرد مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزیر ۸۱ ساله آمریکایی بیشتر وقت خود را در کاخ سفید می‌گذراند تا بتواند توجه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را جلب کند.»

گزارش‌ها حاکی از آن است که کارکنان این وزارتخانه به طور معمول ساعت‌های نشست‌های مهم را در زمان‌های خاصی انتخاب می‌کنند؛ زیرا می‌دانند این پیرمرد ۸۱ ساله ممکن است در جلسه چرت بزند.

یکی از این منابع آگاه اعلام کرد: از آنجایی که او (ویلبر راس) در جلسات این وزارتخانه چرت می‌زند، کارکنان آن سعی می‌کنند جلسات را به گونه‌ای تنظیم کنند که این اتفاق نیفتد؛ بنابراین آن‌ها درباره زمان برگزاری این نشست‌ها بسیار با دقت و آگاهانه عمل می‌کنند. یک پنجره در محل برگزاری نشست‌ها وجود دارد که او (ویلبر راس) می‌تواند در آنجا تمرکز کند و در واقع به خواب نرود.

این منابع آگاه همچنین ضمن «فاجعه» خواندن وضعیت وزارت بازرگانی با ریاست ویلبر راس، اعلام کردند او سعی دارد در کاخ سفید در کنار دونالد ترامپ باشد تا توجه و علاقه او را به خود جلب کند.

به دنبال انتشار این گزارش از سوی پولیتیکو، کوین منینگ، سخنگوی وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد: ویلبر راس یک کارمند خستگی ناپذیر است که تنها تصمیم گیرنده در این وزارتخانه است. او به طور معمول ۱۲ ساعت در روز کار می‌کند و سفر هم می‌کند. او در سه ماه گذشته به ۷ کشور و ۸ ایالت آمریکا سفر کرده است تا دستور کار رئیس جمهور آمریکا را پیش ببرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • ابرازنگرانی از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون