Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شیراز گفت: با توجه به تسریع عملیات عمرانی پروژه های شهری، شهروندان امسال شاهد به ثمر نشستن پروژه های بزرگ شهری در حوزه های عمرانی، فرهنگی و ترافیکی هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، شهردار شیراز با اعلام اینکه در بیش از ۲۵۰ نقطه شهر پروژه های عمرانی بزرگ و کوچک در حال اجرا است، گفت: با تخصیص و تامین اعتبار لازم، امسال سال رونق پروژه های عمرانی شهرداری شیراز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندرپور پاکدستی و سلامت مدیران و کارکنان شهرداری را اولویتی دانست که با جدیت دنبال می شود، وی افزود: از رفتارهای اشتباه و ناسالم در هر سطحی از کارکنان چشم پوشی نخواهم کرد و از معاونین مجموعه مدیریت شهری خواسته ام که سدی محکم در برابر زیر سوال بردن عزت نفس شهرداری شوند. با این راهبرد در حال کاهش فساد و ارتقای سلامت و جایگاه مردمی شهرداری هستیم.

وی از آماده سازی لیست معابر برای روکش و بهسازی آسفالت در ماه های پیش رو خبر داد و گفت: براساس نظر شهروندان سهم آسفالت معابر در بودجه ی امسال و سال آینده افزایش قابل توجهی یافته است. از معاون فنی و عمرانی می خواهم با برنامه ای مدون موضوع آسفالت معابر را به صورت ویژه دنبال کند.

شهردار شیراز با اشاره اینکه گردشگران پاکیزگی شیراز را مثال زدنی می دانند، گفت: پاکیزه نگه داشتن شهر، آسفالت معابر و توسعه فضای سبز از اولویت های اصلی مجموعه شهرداری است و ارتقای این موارد در دستور کار قرار دارد.

مهندس آرگیو معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در این دیدار گفت: طبق برنامه ها و تاکید شهردار شیراز و شورای شهر در جهت رضایتمندی شهروندان گام بر می داریم.

آرگیو همچنین گزارشی از انجام پروژه های پیاده روسازی، لوله گذاری آبهای سطحی، آسفالت معابر، پارک سازی، بهبود منظر شهری، پیاده راه سازی، پروژه های عمرانی فرهنگی و ترافیکی و ارائه کرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال شورای شهر شهرداری فضای سبز پروژه عمرانی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و پنجم ۶ هزار و ۹۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۸۷۱ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۴، ۶، ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در کوچه ۱۱ فرصت شیرازی و منشعبات در منطقه ۷ و روکش آسفالت در معبر خاکی خیابان بهزادی در منطقه ۵ انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۵ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۶۶۵ هزار و ۲۵۵ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۰۸ هزار و ۶۱۱ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • پارک آبی شیراز، بزرگترین پارک آبی کشور
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز