Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@13:38:29 GMT

توضیحات موسوی در خصوص نشست آتی کمیسیون مشترک برجام

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۰۰۲۷

به گزارش مهر، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص نشست آتی کمیسیون مشترک برجام اظهارداشت: پس از نشست قبلی کمیسیون مشترک برجام که در روز هفتم تیرماه برگزار شد، سیاست جدید جمهوری اسلامی ایران در زمینه توقف اجرای برخی از تعهدات خویش منجر به آثار عینی و عملی شد و طرف های اروپایی خواستار آن شدند که این وضعیت جدید پیش از برگزاری نشست وزرای خارجه، در یک جلسه کمیسیون مشترک در سطح معاونین به بحث گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از سوی دیگر، در همین فاصله جمهوری اسلامی ایران نیز برخی موارد جدید از عدم ایفای تعهدات برجامی طرف های مقابل در زمینه اثربخشی رفع تحریم ها را طی نامه ای به امضای آقای ظریف به خانم موگرینی و سایر اعضای برجام اعلام کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: در نتیجه، طرف های برجام بر این نظر هستند که مناسب است پیش از نشست وزرای خارجه، این موارد نیز از سوی معاونین و مدیران سیاسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد و بر همین اساس، توافق شد یک نشست فوق العاده کمیسیون مشترک برجام در تاریخ ششم مردادماه در وین برگزار شود. البته این نشست جایگزینی برای نشست آتی وزرای امور خارجه نخواهد بود و بیشتر قرار است فرصتی برای طرح مباحث و آماده سازی بهتر برای نشست وزرا باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر

راضیه علی پور مدیرکل امور اتباع خارجی استان بوشهر در نشستی با حضور مدیرکل بیمه سلامت استان در خصوص هماهنگی بین دستگاهی برای بیمه شدگان اتباع خارجی به خصوص اقشار آسیب پذیر و دانشجویان گفتگو کردند.

وی در این جلسه ضمن تقدیر از مدیر کل بیمه سلامت  در راستای ساماندهی وضعیت بیمه اتباع خارجی در خصوص چالش‌ها و مشکلات پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

راضیه علی پور با اشاره به کارهای خوبی که در خصوص بیمه اقشار غیر آسیب پذیر و بر اساس تفاهم‌نامه‌های جاری صورت گرفته است اظهار کرد:  میتوانیم از ظرفیت های موجود درکنار طرح های خلاقانه بیمه سلامت برای اتباع خارجی استان نیز میتوان استفاده نمود. 

مدیرکل امور اتباع خارجی استان بوشهر با تاکید بر اهمیت آموزش  اظهار کردند: آموزش رکن اساسی پیشگری است و با ایجاد بسترهای مناسب آموزشی و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف و آگاهی بخشی به اتباع در خصوص اصلاح سبک زندگی و ارتقاء سطح بهداشت آنان، هزینه های سنگین درمان را بطور قابل توجهی کاهش داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با حضور امیرعبداللهیان