Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زاده در گفتگو با «اتاق نیوز» به تحلیل مسائل و مشکلات فعالین اقتصادی و اتاق بازرگانی پرداخت و افزود: اعتقادم این است که کشور ما در مسائل اقتصادی با مشکلات بسیار بزرگی مواجه است، در این راستا باید در اتاق هم سویی و هم فکری بین تمام ارکان هیات رئیسه و هیات نمایندگان ایجاد گردد تا بتوانند نظرات مشورتی خود را در راستای اصلاح مشکلات و رفع نارسایی‌ها در جهت فعالیت‌هایی که در حیطه اختیارات اتاق است، داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عضو هیات نمایندگان اتاق تبریز ادامه داد: اتاق یک نهاد مشورتی است و باید در حیطه مسائلی که اقتصاد ما با آن درگیر است نظرات را به صورت علمی و کارشناسی در اختیار مسئولین سه قوه قرار دهد و اقدامات مقتضی را در راستای مشاوره‌هایی که اراده داده، انجام دهد .

وی ادامه داد: تمام اعضای حاضر در اتاق ها به ویژه اتاق ایران از افراد نخبه و با تجربه هستند که سابقه چندین ساله فعالیت در خصوص مسائل اقتصادی در حوزه کاری خود را دارند و می توانند گام های موثری در جهت ریشه یابی و رفع مشکلات اقتصادی بردارند، آنچه همواره برای کشور ما می تواند تاثیرات مثبتی به همراه داشته باشد تفکر جمعی است، اگر هر فرد براساس نظر خود بخواهد اتاق را به سمتی بکشد این رویه هیچ گاه نتیجه بخش نخواهد بود لیکن اگر تعامل و هم سویی بیشتر داشته باشند می توانند مطالبات منطقی بخش خصوصی که همانا اجرای صحیح قوانین و رفع مشکلات و موانع اقتصادی است را مطرح کرده و رفع نمایند .

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران یادآور شد: اگر ما در رابطه با مسائل اقتصادی مشکل داریم مقداری از آن به لحاظ مسائل خارجی است ولی قسمت عمده آن مربوط به مدیران اجرائی کشور است که با کم لطفی باعث مشقت مردم در زندگی و امورتشان می شوند .

این فعال اقتصادی در خصوص اعضای هیات رئیسه، اظهار داشت: تمامی اعضای هیات رئیسه این دوره افراد موفق و توانا هستند، زمانی که با نیت خدمت در اتاق بازرگانی حضور می یابند و درحدی نسبت به توانایی خود شناخت دارند که می توانند برای اتاق مفید واقع شوند این امر امتیازی برای این افراد محسوب می گردد، باید از هیات نمایندگان مشورت بیشتری دریافت کنند و بتوانند در مسائل اقتصادی تاثیر گذار باشند در غیر این صورت نمی توان تنهایی راه به جایی برد .

 

 

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: هیات رئیسه هیات نمایندگان اتاق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • شاخص فضای کسب‌وکار در استان بوشهر مناسب نیست
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • باهنر: اغلب نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند مشکلات را با مسائل عاطفی حل کنند
  • انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند
  • هشدار زودهنگام باهنر به نمایندگان مجلس دوازدهم