Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@20:17:52 GMT

انتقادات ادامه دار مدیرعامل سابق استقلال

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۰۰۶۹

انتقادات ادامه دار مدیرعامل سابق استقلال

مدیرعامل اسبق استقلال می گوید باشگاه می توانست پرونده پروپئیچ را زودتر به نتیجه برساند.

علی فتح الله زاده در مورد بسته شدن پرونده پروپئیچ به "ورزش سه" گفت: ببینید خودتان می دانید که باید همه چیز را در نظر بگیریم. ما نمی خواهیم تلاش کسی را نادیده بگیریم و دوستان توانستند رایزنی کنند که این ارزش دارد و به قول سعادتمند کار از دقیقه 90 گذشت و به دقیقه 100 رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: یک عده طاقت انتقاد را ندارند و حرف می زنیم می شویم دشمن.  اگر یادتان باشد من چیزی را گفتم که امروز سعادتمند گفت، روزی که آمدم بدهی پرسپولیس دو برابر استقلال بود ولی الان بدهی ما شده است دوبرابر رقیب.  ما هم در زمان خودمان از AFC پول می گرفتیم، با نامه هم نه فقط با یک تلفن. همان زمان هم ما تحریم بودیم و پول را نمی دادند. همین دو ساله پیش زمان افتخاری مگر تحریم نبودیم؟ ایشان چطوری پول گرفتند. به خاطر  پرداخت پول پروپئیچ  پاتوسی را از دست دادیم، پس این اتفاق نمی تواند یک دستاورد بزرگ باشد.


مدیرعامل سابق استقلال در مورد استعفای علی خطیر گفت: استعفا کردن خوب نیست و باید ایشان پای کار بمانند. پول پروپئیچ در شرایطی پرداخت شد که  صیادمنش رو فروخته بودیم، تیام  را فروخته بودیم و پولش را گرفتیم،  پول فیفا را گرفتیم و  وزارت ورزش هم به ما پول داد. پاتوسی با 100 هزار دلار به استقلال آمد و قیمتش شد یک میلیون دلار، سوال من این است سهم استقلال چه شد؟ دوستانی که ادعای دکترای قرارداد بستن دارند در این باره جواب بدهند.  ما که آماتور بودیم قراردادهایمان را ببینید، به بازیکن می گفتیم اگر سال اول رفتی 50 درصد، سال دوم 30 درصد و سال سوم  20 درصد باید به باشگاه بدهی.

 

فتح الله زاده در پایان گفت:  من یک زمانی کمک فکری به پرسپولیس می دادم و از آنها کمک فکری می گرفتم. در تیم فعلی مدیریتی استقلال دشمن فرضی درست می کنند و همه اش می نالند. یک آقایی آمده می گوید بازیکن خوب دارد، از او بازیکن بگیرید اما نفع استقلال را هم در نظر داشته باشید، حرف من این است و این مسائل شبهه برانگیز است.

پروپجيچ استقلال تهران رضا افتخاری (سرپرست) علی فتح ا.. زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پروپجيچ استقلال تهران رضا افتخاری سرپرست علی فتح ا زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عجیب دنی آلوز: دوستت دارم دلقک من! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز همچنان از آزادی خود نهایت لذت را می‌برد چون او نمی‌داند این آزادی چقدر طول می‌کشد. این بستگی به مدت زمان لازم برای حل و فصل تمام شواهد مربوط به پرونده این بازیکن دارد.

برای بازگشت به روند زندگی عادی آلوز ارسال پست‌ در شبکه‌های اجتماعی را مانند قبل آغاز کرده است. از زمان آزادی موقت از زندان، این برزیلی در پروفایل اینستاگرام خود یک غروب دیدنی و یک نوع مجسمه برنزی را به اشتراک گذاشته است.

اما بدون شک، پستی که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته، تصویری است که امروز یعنی 14 آوریل منتشر کرده است. او تصویر یک نقاشی را منتشر کرده که به نظر می‌رسد کار دختر او یعنی ویکتوریای 15 ساله است. در این نقاشی، می‌شود مواردی مانند "تو باحالی، دوستت دارم قهرمان"، "تو الگوی من، دلقک من، و همچنین همه چیز من هستی" یا "بابا گل می‌زند، دوستت دارم" را مشاهده کرد.

به محض اینکه دنی آلوز به زندان افتاد، از دو فرزندش که حاصل ازدواج با دینورا سانتانا هستند، درخواست کرد که در بارسلونا به مدرسه بروند. با این حال، تنها چند هفته بعد، همسر سابق او اعلام کرد به دلیل عدم توجه از سوی این بازیکن، آن‌ها علاقه‌ای به حمایت از او ندارند.

همانطور که همسر سابق آلوز فاش کرد، حتی از سوی او تماسی دریافت نکرده بودند. بنابراین، پست جدید این بازیکن سابق می‌تواند راهی برای برطرف کردن مشکلات با فرزندانش باشد یا اینکه فقط برای برطرف کردن دلتنگی خود این نقاشی را منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • واکنش عجیب درویش به تمدیدی‌های پرسپولیس
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • رنگ استقلال و پرسپولیس برای من مهم نیست! | اگر شرایط خوب باشد پیشنهاد خارجی را قبول می‌کنم
  • حمله با قمه به بازیکن سابق استقلال + ماجرا چیست؟
  • پست عجیب دنی آلوز: دوستت دارم دلقک من! (عکس)
  • میکل آرتتا در مورد لیونل مسی: خوش شانس بودیم که بهترین بازیکن تاریخ را با چشم دیدیم
  • روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!