Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد لاهوتی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش حفاظت از انقلاب اسلامی را دارد و حافظ ارزش های نظام است.

وی افزود: ما امروز باید افتخار کنیم که سپاه پهپاد آمریکایی را نابود کرد و همچنین اقدام قانونی و متقابل در مقابل اقدام نابخردانه انگلیسی ها در توقیف نفتکش ایرانی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به طرح سئوال رحیمی از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مبنی بر علت پخش یک فیلم امنیتی در صحن علنی مجلس، گفت: این موضوع ضعف هیئت رئیسه مجلس را نشان داد چرا که یک نماینده ای فیلمی را پخش کرده و همان فرد باید پاسخگو باشد و اینکه این فیلم را به یک تشکیلات نظامی ارتباط دهیم درست نیست.

لاهوتی تاکید کرد: ما به وجود ارتش و سپاه مقتدر خود افتخار می‌کنیم و امروز هیئت رئیسه مجلس ضعف خود را نشان داد و نتوانست مدیریت خوبی داشته باشد چرا که نباید این سئوال در مجلس مطرح می شد.

وی گفت: وزیر دفاع نقش پشتیبانی از نیروهای نظامی را دارد و چرا باید در مجلس پاسخ اطلاعاتی دهد؟ از سوی دیگر سپاه پاسداران افتخار ما است و همه ما به وجود سپاه می بالیم.

کد خبر 4673651 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهرداد لاهوتی سپاه پاسداران پهپاد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایسنا روایت کرده، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی امروز با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

صبح امروز نیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار داشت.

۱۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888982

دیگر خبرها

  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • رئیسی: به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی