Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:35:24 GMT

مقصد جدید ستاره مغضوب رئال مادرید؛ سری آ

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۰۱۵۹

مقصد جدید ستاره مغضوب رئال مادرید؛ سری آ

اینتر در تلاش برای خرید گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید در تابستان امسال است.



به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید بعد از دیدار دوستانه تیمش برابر بایرن مونیخ مدعی شد علاقه ای به حفظ گرت بیل ندارد و بهتر است این بازیکن ولزی هر چه زودتر از رئال مادرید جدا شود.

 

 

اگرچه در 24 ساعت اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال این بازیکن به تاتنهام یا سوپر لیگ چین مطرح شده، اما گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد اینتر مقصد بعدی گرت بیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ناکامی در تامین رقم مورد نظر سران یونایتد و خرید روملو لوکاکو از این تیم، حالا اینتر تمرکز خود را روی جذب گرت بیل گذاشته و مذاکرات بین نراتزوری و رئال مادرید برای خرید این بازیکن پیشرفت قابل توجهی داشته است.

 

گرت بیل گرچه روزهای درخشانی در رئال مادرید داشت، اما هیچگاه تبدیل به بازیکن محبوب هواداران این تیم نشد و حالا چاره ای جز جدایی از رئال مادرید در مقابل وی باقی نمانده است. البته هنوز مشحص نیست انتقال احتمالی او به سن سیرو به صورت دائمی است یا قرضی، اما اینتر علاقه زیادی به خرید این ستاره 30 ساله دارد و ممکن است بعد از کریستیانو رونالدو، یکی دیگر از ستاره های سالهای اخیر رئال مادرید نیز راهی سری آ شود.

گرت بیل نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا آنتونیو کونته اینتر میلان رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا آنتونیو کونته اینتر میلان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت هوادار بارسلونا کنار وینیسیوس؛ لعنت به رئال مادرید! / عکس

پس از نشست خبری ستاره برزیلی رئال مادرید پیش از بازی با اسپانیا، اتفاق جالبی میان او و یکی از هواداران بارسلونا افتاد.

طرفداری | شیطنت هوادار بارسلونا هنگام عکس گرفتن با وینیسیوس جونیور به سوژه کاربران تبدیل شده‌است.

به گزارش آاس، فردا شب تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل در دیداری دوستانه و البته نمادین برای مبارزه با نژادپرستی به مصاف هم ‌می‌روند. این مسابقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود و بسیاری از دوست‌داران فوتبال در اسپانیا برای تماشای آن به مادرید سفر کرده‌اند. 

شیطنت یکی از هواداران بارسلونا هنگام عکس گرفتن با وینیسیوس جونیور در محوطه بیرونی برنابئو به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌است. این هوادار بارسا ابتدا با لحنی دوستانه درخواست سلفی با وینیسیوس را داشت و ستاره رئال مادرید نیز برای قرارگیری درون کادر دوربین، کنار او آمد، اما هوادار بلوگرانا در اقدامی شیطنت‌آمیز، شروع به فیلم گرفتن با دوربین سلفی تلفن همراه خود کرد و خطاب به وینیسیوس گفت:

یالا وینی، زنده باد بارسا، زنده باد کاتالونیا. لعنت به رئال مادرید!

وینیسیوس که متوجه شد هوادار بارسلونا به قولی او را دست انداخته، روی خود را برگرداند و از کادر خارج شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • اشک‌ های ستاره رئال مادرید به خاطر توهین‌ های نژاد پرستانه (فیلم)
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد
  • شیطنت هوادار بارسلونا کنار وینیسیوس؛ لعنت به رئال مادرید! / عکس
  • ماموریت ویژه مدافع رئال: خرید ستاره بایرن!
  • جادوی ستاره رئال مادرید: قوانین برنابئو شکست!