Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@04:46:31 GMT

کاندیدایی که در زمین نماینده شرق گلستان بازی کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۰۱۷۷

کاندیدایی که در زمین نماینده شرق گلستان بازی کرد

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره قبل، کاندیداهایی بودند که در زمین نماینده فعلی شرق گلستان بازی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، در دور قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد حضور کاندیداهای مختلف و برخی چهره های ناشناس بودیم.

شاید میزان رای این کاندیداها برای خود کاندیدا تاثیر بسزایی نداشت؛ اما رای انها برای نامزدهای قدر به عنوان رای های شکسته تلقی می شد که می توانست در نتایج کلی انتخابات تاثیربسزایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کریمی از جمله کاندیداهایی بود با وجود اطلاع از رای پایین خود، بر ماندن و اثبات خود در عرصه انتخابات تاکید کرد و توانست تنها 698 رای کسب کند.

در این دوره از انتخابات(سال 94)، انتخابات شرق گلستان با شهرام کوسه غراوی و سید نجیب حسینی به دور دوم کشیده شد.

علی رغم اینکه بیشتر کاندیداها تلاش بر این داشتند که حمایت انها از کاندیدای مدنظرشان از دیگران پنهان بماند؛ در عین ناباوری حسین کریمی در همایش انتخاباتی غراوی و در جایگاه خاص این همایش حضور یافت که این موضوع باعث ایجاد نگرش های مختلف نسبت به وی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد

بلافاصله پس از انتشار این توئیت، فعالان سیاسی و رسانه‌ای از این نماینده مجلس انتقاد کردند اما، او بازهم در توئیت با هشتگ اقتدار ایران نوشت: « در صورت اذن تا انجام اولین آزمایش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر یک هفته فاصله می‌باشد.»

در همین راستا، علی قلهکی هم در پاسخ به این نماینده مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «موشک قاره پیما با برد ۱۲ هزار کیلومتر، فقط برای حمل کلاهک هسته‌ای است، اینکه دانش ساخت آن را داریم یا نه به کنار، ولی تمامی مواضع اخیر شما پیوست گزارش آژانس انرژی اتمی علیه کشور می‌شود! چه اذنی بیاید چه اذنی نیاید...

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898669

دیگر خبرها

  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است
  • دور دوم انتخابات در گنبدکاووس، پروژه همه استان است