Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خیراله خزایی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی فعالین فضای مجازی و مسئولین که در سرسرای فرمانداری کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ها برای تأثیرگذاری بیشتر در جامعه باید از فضای شک و تردید دور شده و با مردم و مسئولین صحبت کنند.
خزایی گفت: مردم ما بسیار فهیم و با درک بالا هستند و کار خوب و بد و خبر واقعی و کذب و جنجالی را تشخیص می‌دهند و رسانه‌ای در طول مسیر فعالیت خود می‌تواند موفق باشد و مخاطبان زیادی را کسب کند که به درک مردم اهمیت دهد و واقع گرا و امانتدار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او حفظ آرامش جامعه را یکی از وظایف رسانه‌ها دانست و با بیان اینکه در یک جامعه ناآرام نمی‌توان انتظار رشد و تعالی داشت، افزود: به همین دلیل در انعکاس هر مطلب و موضوعی باید همه جوانب بررسی و سنجیده شود تا مصلحت مردم و منافع ملی فدای سلایق شخصی و یا اختلاف نظرها نشود.
فرماندار کنگاور در ادامه استفاده رسانه‌ها از قالب‌های نغز و بیان شیرین را مورد تاکید قرار داد و افزود: واقع بینی و واقع گرایی از دیگر شاخصه‌های یک خبرنگار خوب محسوب می‌شود.
خزایی بیان کرد: به هر حال جامعه به این سمت می‌رود که اطلاعات خود را از رسانه‌های معتمد و متعهد که واقع گرا هستند دریافت می کند.
این مسئول؛ تحلیل نویسی و تحلیل کردن مسائل روز کشور و سیاست خارجی و اخبار بین الملل توسط رسانه‌ها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: بعد روشنگری و بیان تحلیل محور اخبار باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.
او با بیان اینکه برای ارتقای وضعیت شهرستان نیازمند همکاری اصحاب رسانه هستیم، افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران باید کاستی‌ها و مشکلات را به مسئولان منتقل کنند تا بتوانیم کنگاور را به جایگاه در خور شأن خود برسانیم.

وی در پایان گلایه مندی خود را از رسانه‌های شهرستان نیز بیان کرد و اظهار داشت: انتظار داشتیم نوع انعکاس اخبار از جابه جایی محله غم تسلی که به گفته استاندار کرمانشاه یکی از مهمترین پروژه‌های مسکن مهر کشور بود و بعد از ۱۱ سال به سرانجام رسید، بهتر به سمع و نظر مردم می‌رساندند.

۷۴۴۷/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه کنگاور فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم

استاندار کرمانشاه گفت: ایجاد فضای صلح و آرامش در جامعه نیازمند قرار گرفتن مجموعه‌ای از عوامل در کنار هم است، یکی از این عوامل فراهم کردن زمینه زندگی خوب برای شهروندان است که در این زمینه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان باید برنامه‌هایی داشته باشند و وظایف خود را به درستی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در همایش ستاد ملی صبر استان کرمانشاه با بیان اینکه ایجاد فضای صلح و آرامش در جامعه نیازمند قرار گرفتن مجموعه‌ای از عوامل در کنار هم است، اظهار کرد: یکی از این عوامل فراهم کردن زمینه زندگی خوب برای شهروندان است که در این زمینه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان باید برنامه‌هایی داشته باشند و وظایف خود را به درستی انجام دهند تا مردم زندگی بهتری را تجربه کنند.

وی ترویج فرهنگ صبر، خویشتنداری و مدارا را از دیگر عوامل ایجاد فضای صلح و سازش در جامعه دانست و افزود: در این زمینه فعالان مردمی می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: فعالان مردمی که برای ترویج فرهنگ صبر و صلح در جامعه تلاش می‌کنند، باید در دو حوزه از جمله پیشگیری از اختلاف در بین مردم و حل اختلافات به وجود آمده تلاش داشته باشند.

صحرایی با بیان اینکه قرآن کریم و روایات دینی نیز بارها مردم را به صبور بودن دعوت کرده است، ادامه داد: زمانی که میزان آستانه تحمل و صبر مردم بالا برود، اگر فردی دچار حادثه ناگوار و ناخوشایندی شود، راحت‌تر با آن موضوع کنار می‌آید.

وی تاکید کرد: امروزه در بسیاری از مسائل مانند فرهنگ ترافیک، فرهنگ همسایگی، آپارتمان نشینی، مسائل مربوط به ارث، مالکیت زمین‌های کشاورزی در روستاها رفتارهایی را می‌بینیم که منجر به بروز اختلافات و گاهی تشکیل پرونده‌های قضائی می‌شود که در این زمینه اگر فرهنگ خویشتنداری و مدارا را ترویج دهیم، بسیاری از اختلافات و پرونده‌ها شکل نمی‌گیرد.

استاندار کرمانشاه گفت: در استانی همچون کرمانشاه با وجود تنوع فرهنگی، قومی و مذهبی زیادی که وجود دارد، مقدمات فکری، فرهنگی و اخلاقی خوبی برای زندگی برادرانه فراهم شده است و مفتخر هستیم در سرزمینی زندگی می‌کنیم که مردم آن به پهلوانی و صفات پسندیده دیگر معروف هستند.

صحرایی ادامه داد: باید این خصلت‌ها را حفظ کنیم، آن‌ها را پرورش دهیم و به نحوی رفتار کنیم که زندگی فرزندان ما با این ویژگی‌ها مأنوس شود.

کد خبر 745621

دیگر خبرها

  • ۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
  • زمینه‌های ایجاد صلح و سازش میان مردم کرمانشاه بالا است
  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • کاهش ۳۵ دردصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • واکاوی تقابل علم و اخلاق علمی
  • تحلیل مهاجرانی از عملیات وعده صادق
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند