Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:12:28 GMT

نظر سخنگوی دولت درباره خصوصی سازی سرخابی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۰۲۲۶

نظر سخنگوی دولت درباره خصوصی سازی سرخابی

سخنگوی دولت اعلام کرد که باشگاه های بزرگ هویت شهرهای ایران هستند و نمی توانیم نوعی خصوصی سازی نگران کننده را درباره آنها دنبال کنیم.

به گزارش "ورزش سه"، «علی ربیعی» عصر دوشنبه در نشست خبری هفتگی خود، درباره واگذاری تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: برخی از این واگذاری ها یا انتقال به استان ها باعث شد که تیم های خوبی مثل «پاس» هم لطمه بخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دولت، من، مسعود سلطانی فر و فرهاد دژپسند به طور دائم در این زمینه صحبت می کنیم.

 

وی افزود: مجلس، در قانون بودجه دولت را موظف کرده است که ۵ درصد را برای کشف قیمت به فرابورس ببرد. ۵۱ درصد را بلوکی و بقیه را به شکل خُرد واگذار کند. دوستانی که می خواهند اجرا کنند، می گویند این کار عملی نیست.باشگاه های بزرگ هویت شهرهای کشور هستند و نمی توانیم نوعی خصوصی سازی نگران کننده را درباره آنها دنبال کنیم و بعد ناچار شویم پس از یکی دوسال آن را برگردانیم. در واقع در مورد باشگاه های بزرگ نمی توانیم مثل یک شرکت تجاری برخورد کنیم، ما با هواداران میلیونی طرف هستیم. با حساسیتی که وجود دارد وزارت ورزش و اقتصاد معتقدند این نحوه از واگذاری ما را دچار مشکل می کند.

 


سخنگوی دولت گفت: البته مسعود سلطانی فر خیلی قاطع بدنبال خصوصی سازی است و مدام این موضوع را دنبال می کند. با جدیتی که در این زمینه وجود دارد، این خصوصی سازی به سرانجام خواهد رسید و برای این مورد هم وزیر ورزش با مجلس در حال مذاکره است.

 

استقلال تهران پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی از شناسایی موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا و رفع تدریجی در وزارت اقتصاد خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان در خصوص واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا گفت: رویکرد دولت و رئیس جمهور استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی و سپردن کار به مردم بویژه در حوزه‌های اقتصادی و در بنگاه‌هایی است که از نظر ماهیت با اراده، سرمایه، مهارت و توانمندی مردم اداره می شوند. مشخصا بنگاه‌هایی که دولت نه تنها سهام مدیریتی بلکه سهام قابل‌توجه و معناداری نیز ندارد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی افزود: این سهام‌ باید با لحاظ تمامی جوانب به ذی‌نفعان بنگاه‌ها واگذار شود. برای برون رفت از این شرایط با توجه به امتداد 50 ساله‌ای که دولت به لحاظ داشتن سهام‌ تودلی همواره در مدیریت این شرکت‌ها دخالت داشته باید تدابیر جامع و مانعی اندیشیده شود که خصوصی سازی درباره این موضوع کار کارشناسی انجام می‌دهد.

بازیان ادامه داد: طبق گفته رئیس جمهور، دولت اصل را بر خروج از این نوع مدیریت‌ها گذاشته است. موانعی در این مسیر وجود دارد که باید شناخته و به تدریج و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برداشته شود. اراده این موضوع ایجاد شده و مجموعه‌های مختلف در وزارت اقتصاد آن را در دستور کار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • خاندوزی: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا