Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:34:22 GMT

خروجی سوم پرسپولیس در تابستان کیست؟

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۰۳۰۸

خروجی سوم پرسپولیس در تابستان کیست؟

باتوجه به عزم سرخ ها برای جذب یک مهاجم خارجی، یک بازیکن بزرگسال دیگر نیز باید از فهرست این تیم کنار گذاشته شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز (دوشنبه) اولین تمرین خود پس از اردوی ترکیه را انجام خواهد داد و روز چهارشنبه نیز در دومین بازی تدارکاتی با هدایت کالدرون به مصاف سایپا می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پرسپولیس در حالی پای به لیگ نوزدهم خواهد گذاشت که نقل و انتقالات پرسروصدایی را سپری کرد و به نظر می رسد این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت.

 

آن ها پس از بحران جدایی برانکو ایوانکوویچ و انتخاب سرمربی، به چالش بازگشت ستاره های سابق رسیدند، سپس نوبت به جدایی سروش و مصلح رسید و حالا همه منتظر سومین خروجی و جذب یک مهاجم هستند؛ اتفاقی که می‌تواند فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 

اکنون در لیست 18 نفره پرسپولیس این بازیکنان حضور دارند: بیرانوند، رادوشوویچ، شیری، ماهینی، حسینی، خلیل زاده، کنعانی، انصاری، کامیابی نیا، نوراللهی، ربیع خواه، ترابی، عالیشاه، احمدزاده، امیری، نعمتی، علیپور، وشریفی.

 

چه کسی خط می‌خورد؟

در طول فصل نقل و انتقالات، بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، مهدی شریفی و امید عالیشاه نامزدهای جدایی بودند.

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان دوم تیم پرسپولیس حتی پیش از سفر به ترکیه از سوی کالدرون در فهرست مازاد قرار گرفت اما در نهایت باتوجه به قراردادش در تیم پرسپولیس ماند. حالا باتوجه به محرومیت بیرانوند در بازی اول و عملکرد خوب رادو در تمرینات، به نظر می رسد پروژه جدایی او منتفی شده باشد.

درباره محسن ربیع خواه نیز شایعات زیادی به گوش می‌رسید اما هافبک دفاعی شماره 18 سرخ ها قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا در این تیم ماندگار شود اما اتفاقی که برای مصلح رخ داد نشان می دهد که تمدید قرارداد هم حتی نمی تواند حضور یک فوتبالیست را قطعی کند.

بنابراین حسین ماهینی، مهدی شریفی و امید عالیشاه مهم ترین گزینه ها برای خروج به شمار می‌روند.

 

 

 

در انتظار تست پزشکی حسین ماهینی

ماهینی در بازی با نیروی زمینی از زانو دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست بازی را ادامه دهد. او در اردوی ترکیه نیز از انجام تمرینات ناتوان بود و به همین خاطر به تهران بازگشت تا شایعات درباره او بیشتر شود. در شرایطی که چند رسانه به شکل غیررسمی آسیب دیدگی شدید کاپیتان دوم سرخ ها از ناحیه رباط صلیبی را تائید کردند اما خبرگزاری فارس به نقل از این بازیکن نوشت: «ماهینی دو هفته دیگر به تمرینات بازخواهد گشت».

از طرف دیگر دکتر حقیقت در گفتگویی اعلام کرد که وضعیت حسین ماهینی تا عصر امروز مشخص می شود.

 

 

حال در صورتی که مصدومیت ماهینی شدید باشد، به احتمال زیاد او از فهرست سرخ ها خط می خورد اما در غیر این صورت، امید عالیشاه و مهدی شریفی به در خروجی نزدیک خواهند شد. آخرین خبر درباره امید عالیشاه این است که او پیشنهاداتی از تیم های ترکیه ای دارد و مذاکراتی را با ایرج عرب در این خصوص انجام می دهد اما طبیعتا کاپیتان سوم پرسپولیس تمایل دارد تا در جمع قرمزپوشان بماند.

 

 

انتخاب غیرمنتظره در کار نیست؟

اولین خروجی پرسپولیس در دوران کالدرون یعنی سروش رفیعی، انتخابی غیرمنتظره بود که هواداران پرسپولیس را شوکه کرد. جدایی او که جزو بازیکنان اصلی پرسپولیس در لیگ هجدهم محسوب می شد، سبب شد تا هواداران گمان کنند مازاد بعدی نیز غیرمنتظره خواهد بود.

نیمکت نشینی سیدجلال، شایعات درباره شجاع خلیل زاده و... همگی اتفاقاتی بودند که هواداران پرسپولیس را نگران کردند اما در نهایت هر کدام در حد شایعه باقی ماندند و از سوی طرفین تکذیب شدند.

 

 

علیپور – بیرانوند؛ ستاره ها در پرسپولیس می‌مانند

در تابستان شایعه و گمانه زنی درباره آینده علیپور و بیرانوند بسیار به گوش رسید. پیشنهادات بلژیکی و اسپانیایی برای آقای گل و پیشنهادهای پرتغالی و ژاپنی برای علیرضا بیرانوند در کنار عزم جدایی این دو، سبب شد تا خیلی ها گمان کنند پرسپولیس فصل آینده را باید بدون دو ستاره اش بگذارند اما در نهایت هیچ تیمی حاضر نشد هم بند فسخ علیپور و بیرانوند را فعال کند و هم حقوق آن ها را بپردازد.

با این شرایط تداوم حضور بیرانوند و علیپور در جمع سرخپوشان قطعی به نظر می رسد. اتفاقی که برای گابریل کالدرون بسیار خوشایند محسوب می شود.

 

 

  شاید کسی خط نخورد!

در صورتی که مصدومیت حسین ماهینی جدی نباشد، حتی احتمال دارد کسی از لیست 18 نفره پرسپولیس خط نخورد و پروسه جذب مهاجم خارجی نیز منتفی شود. البته این در حالی است که کالدرون گفته بود «منتظر جذب مهاجمی خارجی است».

اما با این حال تبعات جدایی هر کدام از بازیکنان لیست 18 نفره و همچنین تردیدهای کادرفنی و مدیریت سبب شود تا پرسپولیس با بازیکنان فعلی کار را ادامه دهد.

پرسپولیس تهران نقل و انتقالات 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران نقل و انتقالات 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روز‌های جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.
یک روز هجمه تمدید قرارداد به‌راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند، یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد