Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@01:37:18 GMT

تهدید با چاقو پس از پیشنهاد ازدواج

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۰۳۶۰

تهدید با چاقو پس از پیشنهاد ازدواج

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری در باره دستگیری این سارق جوان اظهارکرد: حوالی ساعت ۱۱ و ۳۰ روز ۳۰ خرداد ماه سال جاری خانمی جوان طی تماس با پلیس ۱۱۰ مدعی شد که النگو‌های طلا وی توسط شخصی به نام کامران - که حدود ۳۰ سال سن دارد - به سرقت رفته است. بر همین اساس ماموران کلانتری گاندی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و شکایت طرح شده برای کشف جرئیات پرونده به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور شاکی در پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهار کرد که چند روز گذشته از طریق تلگرام با مردی جوان ۳۰ ساله که خود را کامران و مهندس برق و کارمند یک شرکت خصوصی معرفی کرده است، آشنا شده است و بعد از گذشت چند روز صحبت کردن با یکدیگر قرار ملاقات حضوری در پارک طالقانی داشته‌اند. شاکی با بیان اینکه عکس‌های این جوان را در پروفایلش دیده بوده و از نظر وی فردی موجه به نظر می‌رسیده است، تاکید کرد که ظاهر موجه این جوان موجب ایجاد اعتماد به او شده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: شاکی در دیگر اظهارات خود گفت که بعد از صحبت‌هایی که با این جوان داشته، پیشنهاد ازدواج مطرح شده از سوی وی را قبول کرده، اما ناگهان کامران یک چاقو از جیبش در آورده و زیر گلوی خانم جوان گذاشته است سپس به زور النگو‌های وی را گرفته و متواری شده است.

چهری به در دستور کار قرار گرفتن شناسایی این متهم اشاره کرد و گفت: کارآگاهان بلافاصله تحقیقات پلیسی را آغاز کردند و در پایش‌های اطلاعاتی هویت واقعی این فرد و مخفیگاهش را شناسایی کردند.

به گفته وی در تحقیقات پلیسی انجام شده مشخص شد متهم که ساکن یکی از شهر‌های شمالی کشور است چندین مرتبه با وعده ازدواج واهی سرقت‌هایی را از دختران مجرد انجام داده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به هماهنگی با مقام قضائی گفت: متهم ۲۷ تیرماه زمانی که به پارکی در محدوده خیابان جشنواره تهران مراجعه کرده بود، دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. کامران در بازجویی‌های تکمیلی به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد که با انگیزه سوءاستفاده، خانم‌های مجرد حدوداً ۳۵ ساله را شناسایی می‌کرده و به بهانه آشنایی، قرار ملاقاتی با آن‌ها ترتیب می‌داده است، اما پس از مدتی گفتگو طلاهایشان را سرقت می‌کرده و بلافاصله از محل متواری می‌شده و به شمال کشور برمی‌گشته است. متهم در دیگر اظهارات خود نیز گفت که حدود دو ماه است که سرقت انجام می‌دهد و طلا‌های سرقتی را به فردی حدوداً ۴۰ ساله در مرکز شهر به قیمت پایین‌تر از قیمت واقعی می‌فروخته است.

چهری با اشاره به اینکه متهم تاکنون به چهار فقره سرقت اعتراف کرده است، اظهارکرد: در ۲۹ تیرماه مالخر اموال مسروقه نیز در خیابان صفا شناسایی و دستگیر شد. کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورده کرده‌اند. با توجه به دستگیری سارق و مالخر طلا‌های سرقتی، هردو متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت ازدواج تهدید چاقو وعده ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش جرائم خشن و زورگیری در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، حدود دو هفته پیش بود که انتشار ویدیویی از یک زورگیری در بزرگراه شهید صدر در فضای مجازی فراگیر شد. اقدام مجرمانه‌ای که عاملان آن خیلی زود از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند، اما انتشار همین ویدیو سبب شد تا بار دیگر این پرسش مطرح شود که آیا جرائم خشن و زورگیری در تهران افزایش یافته است؟ پرسشی که رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به آن پاسخ داده است.

سردار علی ولی‌پور گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه آیا جرائم خشن و زورگیری در تهران افزایش پیدا کرده یا خیر گفت: انتشار یک ویدیو از اقدامی مجرمانه به معنای افزایش یک جرم نیست. ما بر اساس آمارها و اطلاعاتی که از وقوع جرائم داریم این موضوع را تائید نمی‌کنیم. اتفاقا آمارهای مانشان می‌دهد که آمار زورگیری و جرائم خشن در تهران روبه‌کاهش است. البته ما حتی وقوع یک مورد را هم زیاد می‌دانیم و حتما با آن برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نباید انتشار یک ویدیو سبب شود تا مردم تصور کنند که جرائمی نظیر زورگیری و جرائم خشن افزایش داشته است، گفت: در همین پرونده زورگیری در پل صدر، همکاران من در پلیس آگاهی به سرعت وارد عمل شده و ظرف مدت ۲۴ ساعت عاملان این زورگیری را مورد شناسایی قرار دادند، اما با توجه به اینکه فیلم‌ها و تصاویر این اقدام در فضای مجازی منتشر شده و مجرمان نیز آن را دیده بودند، از مخفیگاه خود متواری شده و به یکی از شهرهای شمالی کشور رفته بودند که همین موضوع سبب شد تا دستگیری این افراد چند روزی به طول بیانجامد، اما در نهایت این افراد دستگیر شده و با هماهنگی خوبی که با دستگاه قضایی وجود دارد، بناشد تا اشد مجازات پیش‌بینی شده در قانون برای آنان اجرا شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به برنامه‌های پلیس برای کاهش جرائمی نظیر زورگیری و سرقت و ... نیز گفت: پلیس گشت‌های ویژه برخورد با سرقت را تقویت کرده‌است و فعالیت این گشت‌ها سبب شده تا گشت‌های خودرویی و موتوری پلیس در مدت زمان کوتاهی نسبت به شناسایی و بازداشت سارقان اقدام کند. کاهش آمار در حوزه جرائمی نظیر زورگیری هم به دلیل وجود همین گشت‌هاست.

ولی‌پور گودرزی به مردم هم توصیه‌هایی را مطرح کرد و گفت: در بزرگراه‌ها و به خصوص در هنگام ترافیک و توقف خودرو، لازم است که رانندگان حتما در خودرو را قفل کرده و شیشه را به طورکامل پایین ندهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو