Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نشست کار گروه ویژه بازیکنان خارجی ظهر امروز با حضور ابراهیم شکوری، حمیرا اسدی، جمشید نورشرق، احمدرضا براتی، فریبرز محمودزاده و حامد مومنی در دفتر سرپرست دبیرکلی فدراسیون برگزار شد.

اخبار ورزشی_ این  کار گروه در راستای رعایت قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا با هدف نظارت بر نحوه بکارگیری بازیکنان توسط باشگاه های فوتبال و رعایت صرفه و صلاح کشور و به حداقل رساندن ضرر و زیان و هزینه های ناشی از پرونده های انضباطی بین المللی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است، هدف از تشکیل این کار گروه نظارت هر چه بیشتر بر روند به کارگیری بازیکنان خارجی، ضمن رعایت مصالح ملی، شاهد توسعه هر چه بیشتر فوتبال در سطح کشور و فراهم آوردن زمینه مناسب برای حضور بهترین بازیکنان ملی و بین المللی درعرصه فوتبال کشور است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیفا کنفدراسيون فوتبال آسيا بازیکنان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز بیان کرد: بر اساس نوتام (هشدار پروازی) اعلام شده تمام پرواز‌های روز گذشته فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد.

وی گفت: همچنین طبق دستور سازمان هواپیمایی کشور از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه تمامی پرواز‌های داخلی و خارجی فرودگاه بین المللی اهواز برقرار و به روال عادی برگشته است.

فرودگاه بین‌المللی اهواز به وسعت ۱۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع دارای ترمینال پرواز‌های داخلی و خارجی مجزا است.

فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های جنوب کشور است که روزانه پنج هزار مسافر از این فرودگاه تردد دارند.

دیگر خبرها

  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • ورود شخصیت‌های خارجی به محصولات خواب کودکان
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • برقراری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد