Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام دکتر مهدی ابوطالبی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از خواهران بسیجی و فعالان عرصه فرهنگ و اجتماع پایگاه‌های تابع حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) و با همکاری موسسه فرهنگی فجر انقلاب در دانشگاه علمی کاربردی قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این همایش با بیان و مقایسه وضع جمهوری اسلامی قبل و بعداز انقلاب به تبیین بیانیه گام دوم پرداخته و ابراز داشت: انقلاب اسلامی جهان دوقطبی آن روز که (دو قطب شرق و غرب) بود را که جهان سه قطعی تبدیل کرد و اکنون پس از سقوط و حذف شوروی جهان معاصر به دو قطب اسلام و استکبار تبدیل شده است.
ابوطالبی ادامه داد: زن مسلمان انقلابی بایستی در راستای تحقق منویات رهبری همگام با دیگر مسلمانان انقلابی ابتدا به خودسازی و همزمان با آن به جامعه پردازی پرداخته و اگر چنین گردد جامعه خود به خود وارد مرحله تمدن سازی می‌شود.
در ادامه همایش ۲ نفر از خواهران تازه مسلمان شده از کشور‌های ترکیه و پاکستان حضور پیدا کرده و کاملترین نوع حجاب (چادر) را با آگاهی و افتخار پذیرفته و تشیع رو کاملترین دین و مذهب می‌دانند و سنگ محک دین را، ولی فقیه بر می‌شمارند.
درپایان با اهدای شاخه گل به تمامی حضار و تقدیر و تجلیل از خواهران برتر حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) گردید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه سادات میررسولی از برگزاری ۳۷۴ طرح پاتوق گفتگو در گلستان خبر داد و اظهار کرد: در نخستین مرحله از اجرای این طرح، ۱۳۴ پاتوق دانش آموزی، ۷۲ مورد دختران و ۲۰۳ مورد برای عموم بانوان برگزار شد.

وی افزود: این طرح با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی، انسجام و همگرایی بیشتر در درون جامعه، کم شدن فاصله حاصل از جنگ شناختی دشمن با عموم مردم و ایجاد انس و ارتباط سالم در قالب‌های گفتگوی چهره به چهره در فضاهایی با مخاطب عام تر برگزار شد.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حوزه خانواده و بانوان این اداره کل در مناسبت‌های مختلف از طریق راهبرد گفت‌وگو اقشار مختلف جامعه اعم از استاد حوزه و دانشگاه، دانشجویان، دانش آموزان، بانوان خانه‌دار، دختران، جوانان و نوجوانان را کنار یکدیگر گرد هم آورده و شرایطی رقم‌زده تا اقشار جامعه حول یک محور با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۲۸ بانو در این طرح شرکت کردند، افزود: با توجه به اجرای طرح ملی زندگی با آیه‌ها، پیش بینی می‌شود در سه ماه اول سال ۱۴۰۳ تعداد پنج هزار بانوی گلستانی در پاتوق زندگی با آیه‌ها شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز