Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این نشست که در دفتر اسحاق جهانگیری برگزار شد حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، جواد هروی، مدیرکل معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، معاونین معاون اول رئیس جمهور، مجمع نمایندگان استان یزد و طالبی استاندار یزد حضور داشتند و مسائل و مشکلات کلان استان یزد و شهرستان های آن مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که با مدیریت دکتر دهقانی، رئیس مجمع نمایندگان استان برگزار شد، نمایندگان مردم در استان هر یک به طرح مسائل و مشکلات حوزه های انتخابیه خود پرداختند و همچنین استاندار یزد مسائل کلان استان را در ۱۲ محور ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائل مرتبط با آب، راه آهن، آزادراه نطنز  به سیرجان، مشکلات بخش خصوصی در زمینه صنعت و مشکلات معادن و صنایع معدنی از جمله محورهایی بود که دکتر طالبی به آن ها پرداخت.

دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی، نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، در این نشست با طرح مشکلات شهرستان های تفت و میبد، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی روستایی و ۲۰ میلیارد تومان جهت توسعه راه های روستایی از جمله راه ده بالا و طزرجان برای شهرستان تفت و همچنین ۲۰ میلیارد تومان جهت رفع مشکلات آب بخش بفروئیه و ۲۰ میلیارد تومان برای متمرکز کردن چاه های آب آشامیدنی با آب انتقالی در شهرستان میبد در خواست کرد و دستور مساعد معاون اول رئیس جمهور را گرفت.

معاون اول رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به فرصت های توسعه در استان یزد گفت:  استان یزد باید به سمت صنایع کم آب خواه برود و از توسعه صنایعی که به منابع آب نیاز دارد فاصله بگیرد و مسیر توسعه را از طریق توسعه فناوری های نوین دنبال کند.

اسحاق جهانگیری، ظرفیت گردشگری در استان یزد را بسیار مطلوب خواند و گفت:  ثبت شهر تاریخی یزد در فهرست میراث جهانی یونسکو توجهات بین المللی را به این شهر جلب کرده و استفاده مطلوب از این ظرفیت به همراه تبلیغات مناسب، می تواند گردشگری استان را به میزان قابل توجهی توسعه دهد.

معاون اول رئیس جمهور درباره مسائل و مشکلات مطرح شده قول مساعد داد و برای پیگیری برخی موارد دستورات لازم را صادر کرد.

6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان

امیرعبداللهیان درباره سفر رئیسی به پاکستان نوشت: هزار کیلومتر مرز مشترک، اشتراکات فراوان تمدنی، فرهنگی و مذهبی، نگاه مشترک در عمده مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، عزم دو کشور را بر ارتقاء و استحکام بیش از پیش روابط دوجانبه استوار ساخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در شبکه ایکس در خصوص سفر رئیس جمهور‌ اسلامی ایران به پاکستان طی پیامی نوشت:

در اولین روز سفر جناب آقای دکتر رئیسی رئیس جمهور کشورمان و در چارچوب پیگیری سیاست همسایگی دولت جمهوری اسلامی ایران، از کشور برادر و مسلمان پاکستان بازدید کردیم.

گفت‌وگوی مفصل و مهمی در خصوص مسائل بین‌المللی، تحولات منطقه‌ای و ارتقاء وضعیت روابط دوجانبه با آقایان آصف‌علی زرداری، رییس جمهور،  شهباز شریف نخست وزیر، روسای مجالس ملی و سنا و همچنین محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان انجام شد.

موضوعات مختلف اعم از تجارت، انرژی، ترانزیت، علم و فناوری، فرهنگی، گردشگری سلامت و ‌زیارت، همکاری‌های مرزی، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم، امنیتی، قضایی میان هیئت‌های عالی رتبه جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.
در نهایت ضمن هدف گذاری افزایش حجم تجارت رسمی به ده میلیارد دلار، 8 سند همکاری مشترک به امضا رسید.

هزار کیلومتر مرز مشترک، اشتراکات فراوان تمدنی، فرهنگی و مذهبی، نگاه مشترک در عمده مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، عزم دو کشور را بر ارتقاء و استحکام بیش از پیش روابط دوجانبه استوار ساخته است.

تأکید رئیسی بر نقش مجالس ایران و پاکستان در ارتقای روابطحجم تبادلات تجاری ایران و پاکستان به 10 میلیارد دلار می‌رسدیادداشت| پاکستان و دیپلماسی همسایگانی دولت سیزدهمپاکستان، شریک استراتژیک/ فرصت 10 میلیارد دلاری برای ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان