Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ سیامک صادقی جانشین فرمانده سپاه احمد بن موسی شیراز امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی شیراز، اظهار کرد: امروز این فرهنگ بسیجی است که ترس و وحشت را در دل مستکبران و منافع آن‌ها به لرزه انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی ادامه داد: اگر روحیه بسیجی در اندیشه همه مردم جامعه بروز و ظهور پیدا کند، حرکت به سمت استقلال، عدالت‌محوری و استکبار ستیزی به نهادینه و موجب تعالی کشور می‌شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی شیراز با اشاره به اینکه امروز بین نیرو‌های مسلح کشور هماهنگی و همکاری خوبی وجود دارد، گفت: حاصل این هماهنگی، عزت و اقتدار نظام است.

صادقی با بیان اینکه گسترش پایگاه‌های مقاومت بسیج در حقیقت گسترش خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف به مردم و تقویت روحیه آرمان‌خواهی آنان است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی شیراز با تاکید بر اینکه بسیج زمینه‌ساز و نیروی اصلی ساخت تمدن اسلامی است، افزود: استکبار در مقابله با مقاومت و ایستادگی بسیج‌های مردمی در جهان اسلام مستعصل شده است.

وی به رمز موفقیت‌های بسیج در نقاط مختلف جهان اسلام پرداخت و گفت: بسیج‌های مردمی در عراق، یمن، سوریه و لبنان نشان دادند که مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و قرآن تنها راه موفقیت و پیروزی آن‌ها است.

انتهای پیام/چ

صحبت های جانشین فرمانده سپاه احمد بن موسی شیراز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی انتظامی یزد از کارکنان کلانتری بهاباد تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی بهدانی فرد در مراسم تجلیل از کارکنان کلانتری بهاباد، امنیت را اساسی‌ترین نیاز بشر دانست و از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی در برقراری امنیت جامعه قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است، افزود: اگر ستون‌های امنیت را در چند شاخه تعریف کنیم، یکی از شاخه‌های اصلی و تاثیرگذار آن نیروی انتطامی است.

بهدانی فرد بیان کرد: با عمل و اخلاقی که در بین جان بر کفان نیروی انتطامی بودیم، شاهد امنیت روانی مناسب در جامعه هستیم و عامل آن پیشتیبانی مردم بوده که سبب مشارکت اقشار مختلف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سپس از پروژه ساخت ۳۲ واحدی مسکن کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بهاباد بازدید کرد.

بهدانی فرد در حاشیه بازدید از منازل مسکونی کارکنان نیروی انتظامی بهاباد گفت: قرار است این ٣٢ واحد تا ١٨ ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی گفت: با تکمیل این ٣٢ واحد کار ساخت ١۶ واحد دیگر نیز آغاز شده که با ساخت ۴٨ واحد، کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بهاباد دیگر مشکل مسکن نخواهند داشت.

کد خبر 6062234

دیگر خبرها

  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • حال و هوای حرم مطهر شاهچراغ (ع) در ایام نوروز + فیلم
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • فرمانده نیروی انتظامی یزد از کارکنان کلانتری بهاباد تجلیل کرد