Web Analytics Made Easy - Statcounter

1 کارشناس فروش و بازاریابی تلفنی خانم آشنا به کامپیوتر و اینترنت با انگیزه و خلاق مسلط به اصول و فنون مذاکره با سابقه کار فروش نظم پذیری و مدیریت زمان حقوق ثابت  بیمه حداقل 10 درصد پورسانت  شرایط عالی 2 کارشناس فروش و بازاریابی حضوری آقا آشنا به کامپیوتر و اینترنت با انگیزه و خلاق مسلط به اصول و فنون مذاکره با سابقه کار فروش نظم پذیری و مدیریت زمان حقوق ثابت  بیمه حداقل 10 درصد پورسانت  شرایط عالی متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل و یا شماره تلگرام زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلفن: 02126760399 موبایل: 09121122734 تلگرام: 09362635475 آدرس ایمیل: emenhesar@gmail.com

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در ایمن‌سازی معابر شهری و جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  احد یوسفی، در دویست‌وپنجاه‌ونهمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: سرمایه‌گذاری و مشارکت شرکت‌های بیمه‌ای در پروژه‌های آسفالت سطح شهر و جاده‌های استان آذربایجان غربی، تجهیز علائم ترافیکی و راه‌اندازی دوربین‌های کنترل سرعت در نقاط حادثه‌خیز و کمک به بهبود شرایط موجود می‌تواند برایشان سودآور باشد.

وی با اشاره به اجرای این قانون و مشارکت شرکت‌های بیمه‌ای در بحث ایمن‌سازی معابر و جاده‌ها در اکثر کشورهای جهان و لزوم مطالبه‌گری این قانون از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های ذیربط افزود: به هر میزان که شمار تصادفات فوتی، جرحی یا خسارتی کمتر باشد، هزینه‌های شرکت‌های بیمه‌ای کاهش پیدا می‌کند، از این رو هزینه‌کرد، اتلاف هزینه نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری سودآور برای شرکت‌ها تلقی می‌شود.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره به تصویب مصوبه احیای تعاونی مسکن و مصرف کارکنان در جلسات گذشته گفت: احیای تعاونی مسکن و مصرف جزو ضرورت‌های پرسنل شهرداری است، چرا که همه دستگاه‌ها از خدمات شهرداری برای ارائه خدمات تعاونی‌های خود به همکار استفاده کرده‌اند، اما شهرداری ارومیه از این موضوع عقب مانده است.

یوسفی در ادامه با ابراز خرسندی و خوشحالی از تبرئه و رفع تعلیق تعدادی از همکاران مجموعه شهرداری و بازگشت به کار تصریح کرد: مدیران شهرداری باید با آغوش گرم از این همکاران استقبال کنند و همه مزایا و معوقات دوران تعلیق این همکاران برابر قانون در اسرع وقت در دستور پرداخت قرار داده شود.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به اینکه حفظ منزلت همکاران خط قرمز شوراست، خاطرنشان کرد: در قانون صریح و شفاف آمده است که همکاران تبرئه و رفع تعلیق شده شهرداری باید در همان پست زمان تعلیق یا در پستی هم‌تراز در مناطق و سازمان‌های شهرداری منصوب شوند و لازم است شهرداری به قید فوریت تا پایان فروردین نسبت به تعیین تکلیف همکاران اقدام کند.

دیگر خبرها

  • امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • جریان جهانی بی‌اعتبار شدن مدارک دانشگاهی/ استخدام در تسلا هم مدرک نیاز ندارد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • استخدام ۲ قهرمان کشتی مازندران
  • ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در ایمن‌سازی معابر شهری و جاده‌ای
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در طرح‌های ایمن‌سازی معابر سطح شهر و جاده‌ای
  • طبیعت بهاری روستای حصار در قالب تصاویر
  • افت و خیز سرمایه گذاری چینی ها در اقتصاد ایران