Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: در نظر گرفتن رقم 28 میلیارد تومانی برای خراسان شمالی از آورده های سفر معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور به استان است.

به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، محمد علی شجاعی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور در بجنورد برگزار شد، افزود: بخشی از این اعتبار، 12 میلیارد تومان تسهیلات 11 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر آن از این اعتبار، شش میلیارد تومان به پارک علم و فن آوری، یک میلیارد تومان برای حمایت از راه اندازی مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی، یک میلیارد تومان برای مرکز رشد واحد فن آوری شیروان و یک میلیارد تومان نیز برای مرکز رشد واحد فن آوری اسفراین در نظر گرفته شده است.

شجاعی اظهار کرد: همچنین در حوزه بین الملل نیز معاون علمی و فن آوری قول مساعد جهت حمایت از ایجاد پایگاه خدمات صادرات محصولات دانش بنیان کشور در ترکمنستان که متولی آن خراسان شمالی باشد را ارائه کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این استان نیازمند هم افزایی است، تصریح کرد: به عنوان مثال در جهاد کشاورزی، علوم پزشکی هر یک بر روی پروژه گیاهان دارویی در حال کار کردن هستند که این نشان از وجود موازی کاری میان دستگاه هاست.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: در این استان نداشته ها برای پیشرفت وجود دارد، بنابراین باید هم افزاییی میان بخش خصوصی و دولتی به وجود آید.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اقتصاد مقاومتی جهاد کشاورزی خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی معاون رئیس جمهور قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی

معاون رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه در تماس تلفنی با رئیس رژیم صهیونیستی درباره حمایت کامل واشنگتن از امنیت این رژیم و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه اطمینان داد.

کاخ سفید بامداد چهارشنبه از تماس تلفنی کمالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی خبر داد.

در این بیانیه آمده است که هریس درباره حمایت کامل آمریکا از امنیت رژیم صهیونیستی و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه به هرتزوگ اطمینان داده است.

کاخ سفید ضمن اشاره به ابراز نگرانی هریس از وضعیت انسانی در نوار غزه، گفت: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ در مورد اقدامات لازم برای افزایش جریان کمک به غزه و توزیع ایمن آن گفتگو کردند. هریس تلاش‌های واشنگتن برای دستیابی به آتش‌بس فوری و طولانی مدت در غزه را به عنوان بخشی از توافقنامه آزادی گروگان‌ها تایید کرد».

کاخ سفید همچنین اضافه کرد: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ درباره موارد ناگوار آزار و اذیت یهودیان در آمریکا و درخواست خشونت علیه آنها گفتگو کردند».

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد