Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:42:54 GMT

دیدار دوستانه دو استقلالی در فولاد شهر

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۰۸۷۱

دیدار دوستانه دو استقلالی در فولاد شهر

تیم قشقایی شیراز روز دوم مرداد در دیدار تدارکاتی برابر ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر قرار می‌گیرد.

به گزارش "ورزش ‌سه"، پس از لغو دیدار دوستانه دو تیم ذوب آهن و ماشین سازی تبریز در اصفهان با تصمیم علیرضا منصوریان تیم دیگری جایگزین شاگردان رسول خطیبی شد.


پس از مذاکره سرمربی ذوبی‌ها با رضا عنایتی قرار بر این شد تا تیم قشقایی شیراز روز دوم مرداد با سفر به اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر رو در روی شاگردان منصوریان قرار بگیرند تا این گونه پنجمین بازی تدارکاتی آن‌ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هم‌چنین شش روز بعد یعنی در هشت مرداد گل گهر سیرجان به عنوان ششمین حریف تدارکاتی هدف کادر فنی سبزپوشان دیار زاینده رود خواهد بود و طبق برنامه ذوب‌آهن بعد از انجام این بازی راهی امارات خواهد شد تا رو در روی الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

 

غلامرضا عنایتی علیرضا منصوریان (سرمربی) ذوب آهن اصفهان قشقایی شیراز دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: غلامرضا عنایتی علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان قشقایی شیراز دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استوری طعنه‌آمیز یک استقلالی به حضور بیرانوند مقابل ترکمنستان

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان تیم استقلال با انتشار تصویر دروازه‌بان این تیم در صفحه اینستاگرام خود طعنه‌ای به انتخابات امیر قلعه نویی برای ترکیب تیم ملی مقابل ترکمنستان زد.

بهزاد غلامپور در متن استوری خود نوشت: « تبریک به سید حسین عزیز بابت انتخاب مردمی » و با انتشار تصویری از او به نوعی نسبت به انتخاب علیرضا بیرانوند و نیمکت نشینی سید حسین حسینی در دیدار با ترکمنستان نظرش درباره جایگاه دروازه‌بان تیم استقلال را بیان کرد.

پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و اشتباهات دور از انتظار علیرضا بیرانوند انتقادات تندی از سوی کارشناسان فوتبالی نسبت به عملکرد دروازه‌بان اول تیم ملی مطرح شد.

با توجه به عملکرد مثبت دروازه‌بان استقلال برخی بر این اعتقاد بودند که شاید امیر قلنویی در دیدار مقابل ترکمنستان از ید حسین حسینی درون دروازه استفاده کند اما همچنان علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان فیکس تیم ملی از سوی امیر قلعه نویی در این دیدار به میدان رفت.

یادآور می‌شود؛ در نظرسنجی بهترین دروازه‌بان لیگ برتر در سال ۱۴۰۲ سید حسین حسینی با ۵۱ درصد آرا و ۴۴هزار و ۴۹۷هزار رای از مجموع ۸۷ هزار و ۸۲۱ رای پیامک شده به برنامه تلویزیونی به عنوان دروازه‌بان برتر از سوی هواداران فوتبال انتخاب شد.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال با ۱۰ گل خورده و بهترین خط دفاعی تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر و ۴۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و حسینی با بیشترین کلین شیت برترین دروازه‌بان لیگ برتر تا پایان هفته بیست و یکم است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)
  • بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • دیدار دوستانه فولاد خوزستان در هشتم فروردین
  • فصل برای دروازه‌بان استقلالی نساجی تمام شد!
  • عکس| استوری طعنه‌آمیز یک استقلالی به حضور بیرانوند مقابل ترکمنستان