Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مشهد روز دوشنبه گفت: در اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پنج شرور خیابانی که با قمه و شمشیر در منطقه سیدی این شهر به خودروهای سواری خسارت زده بودند، دستگیر شدند.
سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: متهمان به مراجع قضائی تحویل شدند و تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.
وی اظهار داشت: همچنین طی روزهای گذشته ۲ شرور خیابانی که در خیابان پنج تن مشهد با قمه موجب برهم زدن نظم و امنیت این منطقه شده بودند، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در بازرسی از متهمان ۲ قبضه قمه و یک قبضه سلاح بادی کشف شد.
۷۵۰۵/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا

سرپرست فرماندهی انتظامی صومعه‌سرا گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان، شش معتاد متجاهر و ۲۲ خرده‌فروش مواد مخدر طی دو روز جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، جعفر عدلی‌مژدهی با بیان اینکه بلای خانمان‌سوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر برای افزایش احساس امنیت به مدت دو روز در شهرستان صومعه‌سرا اجرا شد و در این راستا شش معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲۲ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف یک کیلو و ۶۵۱ گرم انواع مواد مخدر، سه دستگاه ترازوی توزین و تعدادی آلات استعمال خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح اشاره و از همکاری صمیمانه آن‌ها قدردانی کرد و افزود: چنین طرح‌هایی در سال جاری ادامه خواهند داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک به ویژه در زمینه مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 747350

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند