Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:37:50 GMT

بهره وری در دوره رکود اقتصادی ناجی کشور است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۰۹۲۵

بهره وری در دوره رکود اقتصادی ناجی کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، امید حاجتی عصر امروز دوشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه خوزستان اظهار کرد: ابلاغ‌ها و بخش نامه‌هایی که به استان می‌آید در راستای اجرای یک قانون است.

وی افزود: در بخشنامه استقرار میز خدمت هیچ گونه استثنایی قائل نشده است و با توجه به ضرورت ارزیابی استانی و ملی انتظار داریم همه در اجرای این بخشنامه مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان عنوان کرد: دستگاه‌ها اگر به واسطه قانون از ارزیابی مستثنا شده‌اند این مورد را از وزارت خانه خود استعلام کنند و تاییدیه آن را از سازمان امور اداری و استخدامی کشور گرفته و به ما بدهند، در غیر این صورت همه باید در از نظر من ارزیابی عملکرد شوند.

حاجتی گفت: هیچ دو دستگاه اجرایی در استان یافت نمی‌شود که ویژگی یکسانی داشته باشند اما این ارزیابی را مشکل می‌کند.

وی ادامه داد: در شاخص‌های ارزیابی استانی این قابلیت وجود دارد اما در شاخص‌های اختصاصی عملکرد به هیچ وجه این قابلیت وجود ندارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: اگر به جای سازمان امور اداری و استخدامی کشور بودم عملکرد دستگاه‌های استانی را تنها از منظر شاخص‌های عمومی و استانی ارزیابی می‌کردم اما شاخص‌های اختصاصی عملکرد باید به صورت بخشی ارزیابی شود.

حاجتی تأکید کرد: نتایج ارزیابی طرح میز خدمت و اندازه گیری و بررسی میزان رضایت مندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ارزیابی عملکرد بسیار مهم هستند.

وی یادآور شد: یکی از تکالیف قانونی برنامه ششم توسعه رشد اقتصادی از طریق بهبود وضعیت بهره وری است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان افزود: در شرایط رکودی بهره وری برای وضعیت دولت و مردم نجات بخش است و تاکنون استانی در زمینه بهبود بهره وری طرحی یا ارزیابی انجام داده باشد.

کد خبر 4673577

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه رکود اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی

تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه ۶۰ نشان تجاری شاخص صنعتی در گیلان فعالیت می‌کنند، گفت: برای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، این ارزیابی‌ها در راستای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، بهره‌برداران نمونه معدنی و انتخاب کارآفرین ملی انجام می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ارزیابی‌ها در استان انجام می‌شود افزود: واحد‌های صنعتی و معدنی برای حضور در این فرایند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند که به صورت حضوری به دفتر معاون امور صنایع و معادن اداره کل مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا
  • اثربخشی و بازگشت سرمایه دوره‌های ترویجی بهر‎ه‌برداران بخش کشاورزی ارزیابی شد
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی