Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  از سری رقابت‌های چمپیونزکاپ تیم‌های یوونتوس و تاتنهام به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ تیم انگلیسی به پایان رسید. در این دیار رونالدو یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند.

او در ادامه تعویض شد و از زمین بازی بیرون رفت و به نظر رسید که دلیل تعویض خود را هم نفهمیده است، ولی در ادامه با خوش‌رویی روی نیمکت قرار گرفت و از یکی از هواداران خردسال تیمش دعوت کرد تا روی نیمکت ذخیره‌ها کنار بازیکنان محبوب تیمش بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کودک نیز در کنار رونالدو و سایر نفرات یوونتوس ادامه بازی را از روی نیمکت ذخیره‌ها تماشا کرد.

رونالدو چند ماه پیش زمانی هم که در اتوبوس تیم پرتغال بود، با دیدن یک هوادار پرتغال با عکس رونالدو، خواستار توفق اتوبوس شد تا عکسی به یادگار با این هوادار بیندازد تا نشان دهد فوق ستاره پرتغالی به رفتار‌های خارج از مستطیل سبز نیز چشم دارد و دوست دارد تاثیرگذاری خوبی نیز داشته باشد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونالدو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس

مارکوس تورام که همراه با پدر خود در جشن های اسکودتوی یوونتوس شرکت می کرد، حالا خودش با پیراهن اینتر به اسکودتو رسید.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. مارکوس تورام در ابتدای فصل به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست و با عملکرد درخشان خود، نقش مهمی در کسب این قهرمانی داشت. او تقریبا دو دهه بعد از آخرین اسکودتوی پدر خود، قهرمانی در سری آ را جشن گرفت. لیلیان تورام با یوونتوس به 4 اسکودتو رسید اما دو قهرمانی آخر او در ماجرای کالچوپولی پس گرفته شد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • دروازه‌بان استقلال: هدفم از آن اقدام جلوگیری از تنش بود
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ