Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، از راه اندازی پایانه بین المللی فیبر نوری ایران و عراق در مرز مهران خبرداد. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، عباس بیرامی عصرامروز در تشریح اقدامات انجام شده در راستای اقدامات زیرساختی اربعین حسینی اظهار داشت: پایانه بین المللی فیبر نوری ایران و عراق در مرز مهران  راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمایشگاه تست آلودگی آب روی تلفن همراهکشف هزاران دستگاه تلفن همراه در زندان‌های ایالت پنجاب پاکستانتثبیت قیمت موبایل در بازار با وجود اجرای فاز جدید رجیستری تلفن همراه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام افزود: پوشش 88 درصدی محورهای مواصلاتی استان ایلام که در اربعین 98 مورد تردد زائران اربعین حسینی هستند از دیگر اقدامات انجام شده در راستای خدمت دهی به زائران اربعین و تکمیل زیر ساخت‌ها  در استان ایلام است.

وی اشاره‌ای به سایر اقدامات زیرساختی ارتباطی استان ایلام داشت و افزود: اتصال 450 روستای ایلام به اینترنت پرسرعت و اتصال 126 روستای دیگر در دست اقدام است.

بیرامی، وجود 127 سایت ارتباط تلفن همراه و ایرانس، توسعه 500 کیلومتر شبکه نوری را بیان و خاطرنشان رد: در سفر رئیس جمهور به ایلام نیز 20 روستای محروم استان به تلفن خانگی متصل می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، وجود 44 هزار و 824خط اینترنت ثابت با ضریب نفوذ 7/57در سطح استان ایلام را نونه‌ای از توجه به امر زیرساخت‌ها در استان ایلام عنوان کرد و گفت: تمام شهرهای ایلام به شبکه‌های پهن‌باند تلفن همراه متصل هستند.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، خداداد خالق پناه افزود: یکی از مشکلات اساسی روستای گناوه لری، نبود کیفیت ارتباطات و پایداری شبکه بود که این مشکل با اجرای فیبر نوری برطرف شد.
وی اضافه کرد: برخورداری مردم گناوه لری از اینترنت پرسرعت از طریق فیبر نوری سه ماه طول کشید. /پ

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت