Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:03:57 GMT

۱۵۵ کیلوگرم تریاک در خوزستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۱۰۴۰

۱۵۵ کیلوگرم تریاک در خوزستان کشف شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده عصر دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس شهرستان‌های هندیجان و امیدیه با اقدامات اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مستقر در ایستگاه بازرسی امامزاده عبداله شهرستان هندیجان با اقدامات تخصصی مسیر تردد یکی از محموله‌های مواد مخدر را در محور دیلم - هندیجان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی منسجم خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن ۱۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران بخش زیدون شهرستان امیدیه خودروی سمند حامل مواد مخدر را متوقف و در بازرسی از آن ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این رابطه سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

۹۵۹۴/‏۶۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان انتظامی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی رودان قاچاقچیان در انتقال ۳۸۴ کیلو تریاک ناکام ماندند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت‌زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی 384 کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

وی همچنین از کشف انواع کالای قاچاق در 48 گذشته به ارزش 20 میلیارد ریال در استان خبر داد.

جاویدان عنوان کرد: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا وارز و حین کنترل محورهای مواصلاتی، موفق به کشف انواع کالای قاچاق شدند.

وی افزود: کالاهای قاچاق مکشوفه شامل: 3 هزار و 114 دست انواع البسه، یک دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، یک دستگاه موتور قایق، 130 عدد انواع لوازم آرایشی، 192 جفت کفش، 665 دستگاه سیگار الکترونیک، 44 کارتن انواع محصولات کشاورزی، 650 عدد انواع آبمیوه خارجی، 7 دستگاه تلویزیون led و غیره فاقد مدارک است.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این راستا 12 خودرو شوتی توقیف و 10 متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند، یادآورشد: حسب اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بالغ بر 20 میلیارد ریال است که کلیه کالاهای مکشوفه تحویل انبار سازمان اموال تملیکی استان شد.

جاویدان تأکید کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و به تبع آن رونق و جهش تولید همه تلاش خود را به‌کار بسته، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار