Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:12:52 GMT

دستگیری ۲۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در خاش

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۱۳۴۴

دستگیری ۲۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در خاش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم کوچک زایی اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با همکاری یگان‌های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را با محوریت برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح این شهرستان اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول اجرای این طرح که به صورت منسجم و در چند مرحله در مناطق حاشیه شهر خاش به مرحله اجرا درآمد، ضمن جمع آوری ۱۶ معتاد متجاهر ۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از پاتوق آنها مقادیری انواع مواد مخدر، آلات استعمال و ادوات توزین مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی خاش با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح از شهروندان خواست که در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر 4673765

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان شهرستان خاش طرح ارتقا امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک طی یک عملیات منسجم پلیسی در میناب خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان، در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان میناب، با انجام کار اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاقچیان دریافتند اعضای یک باند قصد دارند محموله ای از مواد مخدر را بوسیله یک دستگاه خودرو پژو به شهرستان میناب منتقل کنند.

وی افزود:باهماهنگی قضائی چند اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدام به اجرای مأموریت نموده که در این راستا خودروی حامل مواد به همراه یک دستگاه پرایدبه عنوان اسکورت بعد از روستای چاه اسماعیل مشاهده گردید که بلافاصله مأموران با رعایت تمهیدات پلیسی دستور ایست صادر کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن داشتند که با سرعت عمل مأموران، خودروی پراید اسکورت قبل از ایست بازرسی شهید چغازردی و خودرو پژو405 حامل بار مواد مخدر در روستای چاه اسماعیل توقیف و طی بازرسی از خودروی حامل مواد 198 کیلو و 100 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این ماموریت 4 نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: مأمورین پرتلاش انتظامی همواره و با اقتدار با سوداگران مرگ و واردکنندگان و فروشندگان مواد مخدر مبارزه می کنند و اجازه هنجار شکنی و فعالیت مجرمانه را به آنان نخواهند داد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند
  • جمع آوری ۳۵ معتاد متجاهر در آبادان
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۶۷ معتاد و سوداگر مرگ در رودبار
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه