Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه چیز برای تمدید قرارداد داوید دخیا و منچستریونایتد مهیا است.

طرفداری - داوید دخیا به زودی با امضای قراردادی شش ساله با منچستریونایتد، به بیشترین دستمزد در میان دروازه‌بان‌های فوتبال دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش Sky Sports، اکنون بحث در خصوص تکلیف بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد در فصل آتی داغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل پوگبا، داوید دخیا، کریس اسمالینگ و اشلی یانگ کاندیداهای بستن بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ هستند. دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در این خصوص می گوید:

برای بعضی بازی ها کاپیتان منچستریونایتد خواهم بود. البته که کاپیتان باشگاهی همچون منچستریونایتد بودن و دفاع از آن، شگفت انگیز است. بنابراین، من از اینکه کاپیتان باشم، واقعاً واقعاً خوشحالم. این نهمین فصل حضورم در منچستریونایتد خواهد بود و احساسی شبیه به بازیکنان باتجربه دارم. من نیاز دارم این مسئله را در زمین مسابقه نشان دهم و تلاش کنم به بازیکنان جوان کمک کنم که بدانند منچستریونایتد چه معنا و مفهومی دارد و این مهم است. ما باید پیشرفت زیادی کنیم. ما منچستریونایتد هستیم و نیاز داریم که برای کسب عناوین بجنگیم. وقتی شما این نشان (بازوبند کاپیتانی) را در اختیار دارید، بدین معنی است که باید برای هر چیزی بجنگید و بهترین بازی خود را به نمایش گذارید و تیم را دوباره به بالاترین سطح بازگردانید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست

به گزارش "ورزش سه"، حیدر افسری در مورد شرایط تیم گل‌گهر گفت: حضور قلعه‌نویی در سیرجان و حمایت خوب مهندس عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر، خیلی زود در دومین سال حضور در لیگ برتر این تیم را به جمع مدعیان بالای جدول لیگ اضافه کرد و برند گل‌گهر در فوتبال ایران مطرح شد و خیلی زود سطح انتظارات از این تیم بالا رفت . روند نسبتا موفقیت آمیزی طی شد و هر سال گل‌گهر در رقابت با تیم‌های بزرگ ایران مطرح بود.
افسری افزود: با جدایی امیر قلعه نویی و حضور کادر فنی جدید، تفکرات جدیدی در تیم حاکم شد و گل‌گهر با بیش از هفتاد درصد تغییرات وارد لیگ برتر شد. قاعدتا تغییرات همیشه هزینه نیز داشته و باید با چالش های جدید ناشی از ان مواجه شد که شرایط این روزها نیز  تجربه ای جدید در مسیر پیشرفت گل گهر است و کمی حوصله و دادن زمان و حمایت از  تیم لازم است تا به دوران اوج خود برگردد.
مدیر تیم گل‌گهر با تمجید از هواداران سیرجانی اضافه کرد: هواداران سرمایه اصلی هر باشگاهی هستند و نگرانی آنها به حق و طبیعی است اما باید با حوصله و صبوری از این دوره عبور کنیم چرا که با بازیکنان جوانی که به گل‌گهر اضافه شده این تیم حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت. گل‌گهر به لحاظ بودجه ای در بین تیمهای ششم تا هشتم جدول قرار دارد و نسبت به تیم‌های مدعی هزینه کمتری کرده و البته این بدین معنی نیست که گل‌گهر از لحاظ بودجه ای مشکل دارد بلکه این قانونمداری گل‌گهر و احترام به قوانین جاری کشور بوده که دست باشگاه را در ابتدای فصل برای جذب بازیکن بست. گل‌گهر همیشه به قوانین پایبند بوده حتی اگر ضرر هم کرده باشد.
افسری اضافه کرد: قانون سقف بودجه باعث شد گل‌گهر در جذب بازیکن چالش های خاص خودش را داشته باشد و برای بالانس کردن تیم در برخی از پست ها تعدادی بازیکن جوان را به تیم اضافه کند. مثلاً در همین بازی با استقلال خوزستان ۷ بازیکن جوان به میدان رفتند که مجموع قراردادشان به اندازه کف مبلغ قرارداد یک بازیکن  معمولی لیگ برتری نیست. بازیکن جوان بازی دادن در لیگ برتر و دادن فرصت به بازیکنان جوان و مستعد سرمایه گذاری ارزشمندی است که نتیجه ان با صبر حاصل می شود و قطعا هواداران به این موضوع اگاهند، انتظار می رود سطح انتظاراتمان متناسب با سطح بودجه باشگاه باشد.

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر در مورد انتقاد هواداران نسبت به برگزاری برخی تمرینات تیم در تهران گفت: حضور تیم در سیرجان مطالبه به حقی است و تیم متعلق به سیرجان است اما این اتفاق نیز نیاز به زمان داشت. ما در سال اول صعود، در سیرجان حتی زمین تمرین هم نداشتیم و به ناچار این ایده از سوی کادر فنی وقت مطرح شد که تمرینات در تهران انجام شود. ما در نقل و انتقالات و جذب بازیکن هم با این چالش مواجه بودیم و برخی بازیکنان در آن زمان که شناختی از گل گهر و سیرجان نداشتند حاضر نبودند به تیم تازه واردی بروند که در شهرستان تمرین می‌کرد، در واقع بازیکنان مطرح لیگ برتر ترجیح می دهند  به تیمی بروند که در پایتخت حضور دارد و شاید برای گل گهر که در لیگ شناخته شده نبود حضور در تهران انگیزه ای بود برای جذب بازیکن .
درهمین ابتدای این فصل نیز تعدادی از بازیکنانی که در لیست گل‌گهر بودند به این دلیل که گفتیم ممکن است تمرینات در سیرجان باشد حاضر به عقد قرارداد با ما نشدند.
او ادامه داد: اما  حالا شرایط فرق کرده و گل گهر نامی قابل احترام برای اهالی فوتبال کشور است و با زیر ساخت های خوبی که با حمایت مدیران ارشد گل گهر ایجاد شده است وقت آن رسیده که گل گهر در سیرجان بماند و این سیاست باشگاه است که تیم به سیرجان بیایدکه مشخصا این  موضوع به کادر فنی و بازیکنان اعلام شده و سیاست باشگاه در نیم فصل دوم هم حضور حداکثری در سیرجان است‌. در فصل بعد قطعا تمرینات گل‌گهر در سیرجان پیگیری می‌شود.
افسری با بیان اینکه مصدومیت ها تاثیر زیادی در نتایج گل‌گهر داشته گفت: تغییرات زیاد از یک سو و مصدومیت مهره های کلیدی کار را برای ما پیچیده تر کرد. روبرتو تورس، علیرضا علیزاده، احمد زنده روح، نوید عاشوری، مهران گلزاری، مسیح زاهدی، آرتا و... در مقاطع مختلف مصدوم شدند و در هفته های اخیر نیز به یکباره با هم مصدوم شدند که این اتفاق و استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه در روند نتایج تیم تاثیر زیادی داشت.

افسری در مورد بازی با استقلال خوزستان گفت: این بازی به دو بخش تقسیم شد. بخش اول از دقیقه یک تا نود بود که گل‌گهر کاملا سوار بازی بود و حریف هیچ حرفی برای گفتن نداشت اما از دقیقه ۹۲ که اخباری اشتباه کرد و البته در فوتبال این اشتباهات زیاد اتفاق می‌افتد تا پایان بازی تیم تمرکز لازم را نداشت. جوانی تیم در چنین جاهایی خودش را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • ایلکای گوندوعان؛ کاپیتانی بدون بازوبند و هدیه‌ای از سوی بهشت
  • دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)