Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@15:03:03 GMT

سازمان لیگ در ثبت شرکت‌ها به نام من است!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۱۴۱۲

عزیزالله محمدی در گفت و گو با بخش خبری شبکه سوم سیما مورد احتمال لغو جام شهدا گفت: ما پیگیری‌هایی در این مورد داشتیم و جام شهدا چون به نام شهدا برگازر خواهد شد فردا هم جلسه‌ای در این خصوص داریم و ان‌شاءالله این جام برگزار می‌شود.

اخبار ورزشی_ وی درباره کناره‌گیری ماشین‌سازی تبریز از این جام گفت: ما دیروز این مسئله را شنیدم و به خاطر همین شرایطی که برای جام پیش آمد اقدامی نکردیم و از عصر امروز رایزنی‌هایی را با باشگاه‌های دیگر انجام داده‌ایم تا یک تیم دیگر را جایگزین ماشین‌سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه اتحادیه باشگاه‌ها دقیقاً چه کارهایی را انجام می‌دهد، گفت: خود اتحادیه از سال 77 تا الان فعالیت داشته، چندین بار مدیران باشگاه‌ها را به کشورهای مختلف برده است، اتحادیه مربیان و داوران را شکل داده، در بحث حرفه‌ای سازی و استانداردسازی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کمک کرده‌ایم. در مسائل حقوقی و بازاریابی هم به آنها کمک کرده‌ایم.

نایب رئیس اتحادیه در مورد اینکه این اقدام شما موازی‌کاری با سازمان لیگ و فدراسیون نیست گفت: خیر، برخی از کارها را ما  انجام می‌دهیم زیرا فدراسیون به دلیل آنکه درگیر اجرا است در برخی مسائل نمی‌تواند به تنهایی کار کند و ما کمک آنها می‌کنیم. در بحث نظام باشگاه‌داری و حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها به عنوان یک NGO وارد می‌شویم و زیر نظر وزارت کشور فعالیت داریم.

محمدی درباره اینکه درودگر از او خواسته که شماره ثبت اتحادیه را اعلام کنند، گفت: من الان نکته‌ای را می‌خواهم بگویم سازمان لیگ برتر در ثبت شرکت‌ها هنوز به نام من است و به همین دلیل در برخی مسائل درگیر آن شده‌ام.

وی در مورد اینکه فعالیت شما قانونی است یا نه، گفت: بله، ما زیر نظر وزارت کشور فعالیت می‌کنیم. تا دو سال گذشته انتخابات داشتیم که درودگر برای دبیرکلی آن نامزد شد و رأی نیاورد و بعد وزارت کشور او را خواست ما سپس در کتابخانه ملی و با حضور نمایندگان وزارت کشور انتخابات را مجدداً برگزار کردیم و کارها را  انجام می‌دهیم. اکنون بحث ماده 10 احزاب در مجلس است و منتظریم که مجلس آن را تأیید کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سازمان لیگ وزارت کشور لیگ برتر انتخابات انتخابات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اتحادیه اروپا از بیماران سرطانی در افغانستان

رافایلا آیودیس، کاردار اتحادیه اروپا در افغانستان گفته است که این اتحادیه و سازمانی صحی جهان به‌گونه‌ مشترک از بیماران سرطانی در کشور حمایت می‌کنند.

آیودیس از روند درمان و نگهداری بیماران سرطانی در شفاخانه‌ای در کابل نیز دیدار کرده است.

این در حالی است که چندی پیش سازمان صحی جهان اعلام کرده بود که میزان بیماری سرطان در جهان تا سال ۲۰۵۰ رشد ۷۷ درصدی را ثبت خواهد کرد.

به گفته این سازمان، انتظار می‌رود میزان سرطان‌های تشخیص داده‌ شده در سه دهه آینده به ۳۵ میلیون تن برسد که در مقایسه با ۲۰ میلیون مورد به ثبت‌ رسیده در سال گذشته، رشد خیره‌کننده را نشان می‌دهد.

این بیماری سالانه جان شمار زیادی از شهروندان افغانستان را نیز می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • زمینه سازی‌های لازم برای مواجهه با سیل انجام شد
  • اتحادیه اروپا بزودی درباره ارسال ضدهوایی به اوکراین تصمیم نمی‌گیرد
  • آب سد جگین هرمزگان رها سازی شد
  • حمایت اتحادیه اروپا از بیماران سرطانی در افغانستان
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد
  • ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم