Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@20:54:42 GMT

بروجرد به عنوان شهر ورشو معرفی می‎شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۱۴۴۷

بروجرد به عنوان شهر ورشو معرفی می‎شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد گفت: شهرستان به عنوان شهر ورشو معرفی می‎شود.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، حجت الله یارمحمدی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: از حدود دو سال پیش اقدامات لازم برای اینکه بروجرد به‌عنوان شهرجهانی ورشو معرفی شود صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در این راستا در اسفندماه سال گذشته ارزیابی‌های لازم از سوی سازمان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد با اشاره به مرمت بناهای تاریخی، افزود: در ستاد بازآفرینی دو پرونده مرمت سرای حافظی و قیصریه در حال انجام است.
یارمحمدی خاطرنشان کرد: مرمت مسجد جامع که طی یک دهه گذشته مرمت‌هایی در آن انجام‌شده نیز مدنظر است.

وی اضافه کرد: این مسجد تنها در اختیار ما نیست بلکه اداره اوقاف با نگاه فرهنگی باید کمک کند تا این اثر تاریخی حفظ شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد با اشاره به سفره‎خانه‎ها، بیان کرد: برخی از اراضی سفره‌خانه‌ها متعلق به اشخاص است و در برخی موارد هم این اراضی ملی است که باید قبل از صدور پروانه، از دستگاه‌ها استعلام گرفته شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال صنایع دستی و گردشگری مسجد مسجد جامع بروجرد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط و شناسایی ۳۴۰ کیلوگرم فراورده تاریخ گذشته در بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس شبکه دامپزشکی بروجرد از ضبط و شناسایی ۳۴۰ کیلوگرم فراورده تاریخ گذشته در شهرستان خبر داد.

امین مهدی‌زاده امروز ۲۷ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: ازآنجاکه یکی از رسالت‌های مهم سازمان دامپزشکی کشور نظارت بهداشتی بر کلیه فراورده‌های خام با منشأ دامی از مزرعه تا سفره مردم است این طرح از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ لغایت۱۴۰۳/۱/۲۱ با هدف نظارت بر کلیه مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی شهرستان بروجرد شامل قصابی‌ها، مرغ و ماهی‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز قطعه‌بندی و بسته‌بندی و ... توسط اکیپ‌های سیار متشکل از کارشناسان اداره دامپزشکی بروجرد به‌صورت تخصصی و یا در قالب گشت مشترک با سایر ادارات ذی‌ربط (ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت محیط، صمت، جهاد کشاورزی شهرستان) انجام شد.

رئیس شبکه دامپزشکی بروجرد اضافه کرد: در این طرح تمامی مراحل تولید، بسته‌بندی و عرضه کلیه فراورده‌ها مورد رصد و پایش و بازرسی بهداشتی قرار گرفت.

مهدی‌زاده ادامه داد: در این راستا موارد عدم انطباق با ضوابط بهداشتی دامپزشکی صورت‌جلسه و مشمول اخطار، معرفی به مراجع قضائی و یا پلمب و جلوگیری از فعالیت قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در این مدت یاد شده ۴۸۵ مورد بازدید بهداشتی از این اماکن صورت گرفته که طی آن مقدار ۳۴۰ کیلوگرم فرآورده تاریخ گذشته و غیرقابل‌مصرف ضبط و امحاء و تعداد ۲۸ فقره پرونده تخلف برای متخلفین این حوزه تشکیل و تعداد ۶ واحد متخلف قصابی و رستوران به علت تخلفات بهداشتی دامپزشکی پلمب شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسینیه تکیه تاریخی مسجد یری پایین شهر زنجان مرمت می‌شود
  • کارگران نساجی بروجرد و دغدغه شروع به کار در سال جدید
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • ضبط و شناسایی ۳۴۰ کیلوگرم فراورده تاریخ گذشته در بروجرد
  • موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی در بروجرد ایجاد می‌شود
  • احداث موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی در بروجرد
  • برگزاری تظاهرات ضد اسرائیلی در ورشو + فیلم
  • تکریم مقام معلم در اداره‌ها و نهاد‌های مختلف فارس
  • بیش از ۸ هزار نفر در بروجرد مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت