Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:07:23 GMT

گام دوم انقلاب متعلق به جوانان ایرانی است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۱۴۵۴

گام دوم انقلاب متعلق به جوانان ایرانی است

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش اختتامیه نخستین جشنواره سراسری تئاتر نیروی دریایی ارتش در مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان رودبار برگزار شد.

امیر دریادار حسین خانزادی در این مراسم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، اظهار کرد: توجه به جوانان و بهره گیری از ظرفیت آنها در گام دوم انقلاب از مهم‌ترین محورهای است که رهبری معظم در این بیانیه به آن تأکید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: بر اساس این بیانیه جوانان ایران اسلامی باید با تقویت و کسب مجموعه‌ای از بصیرت‌ها، مهارت‌ها و توانایی‌ها خود برای پذیرش مسئولیت در بخش‌های مختلف در آینده انقلاب آماده کنند.

امیر دریادار خانزادی با اشاره به اینکه امید رهبری معظم انقلاب در این بیانیه به توانمندی و ظرفیت و هوشمندی جوانان ایرانی است، اظهار کرد: بر اساس این بیانیه، گام دوم انقلاب به جوانان تعلق دارد که ارزش‌های چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی را که امروز به نهال تنومند تبدیل شده است حفظ و پررنگ‌تر به جلو ببرند.

وی با بیان اینکه تمدن سازی یکی دیگر از محورهای است که رهبری معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تأکید کرده‌اند، تصریح کرد: فرهنگ، آموزش و ارزش‌ها اساس کار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه هنر، فرهنگ و تمدن یک جامعه را به دنیا معرفی می‌کند، بیان کرد: تئاتر فرهنگ و تمدن کشور را به نمایش گذاشته و سبب رشد می‌شود که این موضوع نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارد.

وی با تأکید بر اینکه امروز در ابتدای راه تمدن سازی ایران اسلامی قرار داریم، افزود: ایران امروز پرقدرت‌تر از گذشته بوده و به آینده نیز امیدواریم.

حضور ۱۸ گروه تئاتر در جشنواره سراسری تئاتر ارتش

امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه ۱۸ گروه تئاتر از سراسر کشور در این جشنواره حضور داشتند، افزود: در دو سال اخیر ۷۰ گروه فعال تئاتر و ۱۶۰ گروه سرود در ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.

کد خبر 4673757

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب حسین خانزادی نیروی دریایی ارتش تئاتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز در این همایش گفت: در این همایش دو روزه سوارکارانی از ۲۰ استان کشور همچون اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد استعداد وتوانایی اسب‌های پرورش یافته با نژاد ایرانی را به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حسین اشرفی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با نژاد اسب ایرانی و نحوه نگهداری و پرورش اسب‌های نژاد ایرانی است.
آقای اشرفی با اشاره به ثبت همایش سوارکاری این شهرستان در تقویم گردشگری کشور، گفت: در چهارمین همایش کشوری سوارکاری، بیش از ۲۰۰ چابک سوار با اسب‌هایی از نژاد کرد، عرب و دره‌شور حضور داشتند و هنر و استعداد خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • ببینید | مجری تلویزیون روی آنتن زنده شبکه افق: جوانان ایرانی می‌توانند عرض اسرائیل را تک‌چرخ بزنند!
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز