Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخباری که هفته گذشته درباره عادل فردوسی پور مطرح شده بود و تکذیب شد، این بار درباره همکار سرشناس او طرح شد و گویا به حقیقت پیوسته است.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز زمزمه ها وشایعاتی درباره کوچ مزدک میرزایی به خارج از کشور و آغاز بکار او در یک شبکه فترسی زبان خارج از کشور مطرح شده بود که طبق اخبار واصله حقیقت پیدا کرده است و این چهره آشنای  تلویزیون ایران از این پس دیگر در صداوسیمای کشورمان کار نخواهد کرد و در یکی از شبکه های خارجی در لندن مشغول به فعالیت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه ای که اتفاقا چند روز پیش بحث حضور عادل فردوسی پور هم در آن مطرح شده بود. بحثی که با تکذیب فردوسی پور همراه شد.

میرزایی که بدون شک یکی از بهترین جهره های نسل نوین گزارشگری در تلویزیون ایران است، همراه با خانواده اش به لندن سفر کرد و به نظر می رسد تصمیم قطعی اش برای مهاجرت را گرفته است. برخی دوستان نزدیک میرزایی گفته بودند او همراه با خانواده برای انجام یکسری امور کاری در کشور ترکیه حضور دارد. برخی حاشیه سازی ها در فضای مجازی باعث شد مورد امروز مزدک هم مثل حواشی برای یا سایر گزارشگران و مجریان تلویزیون جدی گرفته نشود.

مدتی پیش بعد از اینکه پیمان یوسفی به دلیل یک اظهارنظر برای حضور بانوان در ورزشگاه ها، یک ماه از اجرای برنامه محروم شد، چنین شایعاتی در خصوص او نیز شنیده شود. جدایی مزدک میرزایی در پی تغییرات شتابزده ای است که طی چندماه اخیر در سیاستگزاری شبکه سه سیما ایجاد شد و باعث حذف برنامه پربیننده نود شد. برخی اطرافیان و دوستان مزدک میرزایی از محدود شدن این چهره گزارشگری خبر داده بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مزدک میرزایی تابناک ورزشی مهاجرت لندن اینترنشنال پرویز فتاح بنیاد مستضعفان کمیته امداد مرتضی بختیاری سازمان سیا رحیمی جهان آبادی محاکمه نجفی کریمی قدوسی یوکیا آمانو یوسف بن علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 

حامد خدری گفت: در گشت‌های مشترک در روز گذشته توسط تیم‌های بازرسی اتاق اصناف، اداره صمت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری مامورین نیروی انتظامی مقادیر نامبرده از واحد‌های صنفی شهرستان کشف و با دستور مقام محترم قضایی اداره تعزیرات حکومتی ضبط  شد.


او گفت: در پی بازرسی‌های صورت گرفته ماه گذشته تا کنون مقدار ۱۵ تن برنج تنظیم بازار و ۷ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه و مقدار حدود ۳۰ تن انواع کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه و بیش از دو هزار انواع سموم کشاورزی قاچاق و تاریخ گذشته در سطح شهرستان نهاوند کشف و ضبط شده است.

رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: نظارت‌ها در حوزه احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کالا با جدیت دنبال شده و بازرسان دستگاه‌های مختلف به دنبال شناسایی و برخورد قانونی با متخلفین این حوزه هستند.

خدری از عموم مردم خواست که در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را از طریق شماره‌های ۳۳۲۴۳۷۰۵ (بازرسی اصناف) و ۱۲۴ (اداره صمت) گزارش نموده و دستگاه‌های متولی در این بخش یاری نمایید.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • استاندار فارس: سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • عاطفه آنجا بود
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی
  • در راستای حفظ قند پارسی / شکر بودن شرط دارد
  • ادمین اکانت‌های فارسی زبان صهیونیست‌ها چه کسی است؟