Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@15:32:13 GMT

جزئیات نقص فنی قطار خرمشهر - تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۱۶۱۳

جزئیات نقص فنی قطار خرمشهر - تهران

صادق سکری گفت: بعدازظهر امروز یک بوژی واگن «توشه» قطار مسافری خرمشهر - تهران که آخرین واگن قطار است در نزدیکی ایستگاه بالارود از خط خارج می‌شود.

وی افزود: پس از این اتفاق واگن توشه توسط کارشناسان راه‌آهن از قطار جدا می‌شود و این قطار به سیر خودش ادامه می‌دهد.

مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن ادامه داد: قطاری از خط خارج نشده است فقط یک دستگاه واگن توشه آن هم یک بوژی از خط خارج شده است که پس از جداسازی قطار مسافری به سمت تهران هدایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* اورژانس بدون کسب اطلاع اطلاع‌رسانی اشتباه کرده است

وی بیان کرد: متأسفانه اورژانس بدون هماهنگی با راه‌آهن و تحقیق و کسب اطلاع طوری این اتفاق را جلوه داده که موجب نگرانی مسافران و خانواده‌های آن‌ها شده است در حالیکه بهتر بود قبل از انجام مصاحبه از شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و روابط عمومی راه‌آهن کسب اطلاع می‌کردند.

به گفته مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن، در حال حاضر خط ریلی مذکور باز است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نقص فنی قطار نقص فنی حادثه قطار مسافری خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود

شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، خبر داد:  امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (‌چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) هیات دولت، گفت: امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به خصوصی سازی فروشگاه شهروند، گفت: فروشگاه شهروند برای خصوصی‌سازی در بورس عرضه می‌شود.

شهردار تهران تاکید کرد: سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی تولید داخل برای مترو خریداری و نصب آنها آغاز شده است.

شهردار تهران همچنین طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

زاکانی تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • ورود واگن‌های وارداتی به تهران به اما و اگر رسید
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • پله‌های برقی تهران بالاخره نونوار می‌شود
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد