Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه سی و یکم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۱۷ دستگاه ارز دیجیتال در شیراز

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق دستگاه تولید ارز دیجیتال، ماموران پلیس آگاهی استان از وجود تعداد زیادی این دستگاه‌ها در ۱۰ انبار در یکی از محله‌های شیراز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی استان به همراه کارشناسان شرکت برق در یک عملیات ضربتی موفق شدند در بازرسی از آن انبارها، تعداد ۲۱۷ دستگاه ارز دیجیتال کشف کنند، عنوان داشت: در این خصوص ۶ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش دستگاه‌های مکشوفه ۳۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست برای کمک به اقتصاد جامعه، در صورت اطلاع از اینگونه موارد، موضوع را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۱۷ عدد رینگ خودرو قاچاق در شیراز

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه و برخورد با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی کلانتری "۲۳ گلدشت" شیراز با کار فنی و تخصصی یک انبار دپوی رینگ خودرو قاچاق را در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی کردند.

وی عنوان داشت: ماموران کلانتری پس از هماهنگی قضائی، موفق شدند در بازرسی از آن انبار تعداد ۲۱۷ عدد رینگ خودرو قاچاق را کشف و ضبط کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف نیسان حامل یک میلیارد کالای قاچاق

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری"۱۸ ولیعصر" این شهرستان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک وانت نیسان مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۲ هزار و ۷۰۰ عدد تجهیزات از نوع فانوس، چراغ قوه، شارژر باطری و نورافکن، چراغ سقفی، دوربین تفنگ بادی، هندزفری، چای ساز، چراغ مطالعه و تبدیل برق قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف ۱۰۰ تن کنجد قاچاق از یک انبار

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان نی ریز با رصد اطلاعاتی خود از محل دپوی محموله کنجد در یک انبار مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از آن انبار موفق شدند میزان ۱۰۰ تن کنجد خارجی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کنجد‌های قاچاق مکشوفه، ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه مالک به دادسرا ارسال شد.

دستگیری ۱۲۷ نفر سارق و کشف ۱۷۸ فقره سرقت در ممسنی

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی گفت: طرح ضربتی پلیس با هدف برخورد قاطع با سارقان و هنجار شکنان با هماهنگی مراجع قضائی و با اقتدار کامل در نقاط آلوده و جرم خیز اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا ماموران طی چهار ماهه اول سال ۹۸، پس از شناسایی منازل و پاتوق‌های تعدادی از سارقان با اکیپ‌های جداگانه و در طرح‌های ضربتی اقدام به بازرسی از این مکان‌ها کردند و موفق شدند تعداد ۱۲۷ نفر سارق را دستگیر و ۱۷۸ فقره انواع سرقت را کشف کنند.

سرهنگ قسام با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی انتظامی ممسنی می‌باشد که پلیس این شهرستان در این راستا به صورت شبانه روزی برای برخورد قاطع با مجرمان و فراهم کردن امنیت و آرامش شهروندان گام خواهند برداشت.

دستگیری سارق و کشف یک کیلوگرم طلای مسروقه

سرهنگ دوم کرامت الله کریمی فرمانده انتظامی خنج گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات از یک منزل مسکونی و ایجاد رعب و وحشت در مردم، دستگیری سارق یا سازقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه به سرنخ‌هایی در این پرونده دست یافتند و پس از تحقیقات فنی، یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه ای، میزان یک کیلوگرم طلای مسروقه کشف شد.

سرهنگ دوم کریمی اظهار کرد: پلیس این شهرستان به مجرمان اجازه نخواهند داد تا امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند و با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

نوجوان ۱۵ ساله در استخر غرق شد

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی زرین دشت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در سد "دبیران" این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران و تیم‌های امدادی در محل، مشخص شد نوجوان ۱۵ ساله که برای شنا به سد مراجعه کرده است به دلیل عمق زیاد و آشنا نبودن به فنون شنا غرق شده است.

وی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی جسد فرد غرق شده پس از خارج شدن از آب برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت گفت: از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خواست تا از شنا کردن در رودخانه‌ها و سد‌هایی که عمق نامعلومی دارند خودداری کنند.

قاچاقچیان قصد داشتند ۱۷۸ کیلو تریاک با پراید جا به جا کنند ولی ناکام شدند

سرهنگ یحیی انصاری سرپرست فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه "کوهستان" این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پراید مظنون و دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۷۸ کیلو و ۱۲۰ گرم تریاک تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به متواری شدن راننده و سرنشین خودرو با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری کماکان ادامه دارد.

سرهنگ انصاری تاکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!

آفتاب‌‌نیوز :

جاشین فرمانده انتظامی شیراز پنجشنبه در این باره به ایرنا گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز را اعلام کرد که تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

سرهنگ عبدالرضا ضربت ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش برای خرید لباس به یک منزل که مزون خانگی بود رفته بودند که پس از پرو کردن لباس، فروشنده زن این دو خریدار را مسخره کرد که پس از مشاجره منجر به درگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل رساند.

ضربت بیان کرد: در ادامه درگیری، زن ۴۰ ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند که با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایتبخش است، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل