Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسیت سالروز عملیات شنام کاربران اجتماعی توییتر هشتک ” فاتحان اسدآبادی شنام” و “سربازان حاج احمد” به راه انداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ امروز ۳۱ تیرماه همزمان با سالروز شهادت پنج تن از شهدای شنام بود که کاربران اجتماعی به یاد شهدا دو هشتک ” فاتحان اسدآبادی شنام” و “سربازان حاج احمد را در فضای توییتر فارسی به راه انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران اجتماعی در توییت های خود با یادآوری خاطرات شهدای شنام، از اولین عملیات برون مرزی در زمان جنگ تا عشق به شهدا گفتند.

یکی از کاربران از اتفاق جالب تولد و شهادت شهیدی گفت و دیگری از آمدن پیکر یکی از شهدای شنام بعداز ۳۳ سال انتظار.

برخی از کاربران با اشاره ای به وصیت نامه شهدا از حضور مادران و بانوان بر مزار شهدا با رعایت حجاب و عفافشان گفتند.

یکی هم با انتشار از عکس کشتی توقیف شده انگلیس توییت زده بود که سربازان حاج احمد خیالتان راحت! همرزمانتان ادامه دهنده راهتان هستند .

این هشتک ها، جز هشتک های برتر قرار گرفتند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی قزوین جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر، امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده حسین(ع) و گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مادحین به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت.
این مقام مسئول گفت: برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۳ همزمان با شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.
اسمعیلی از عموم مردم به‌ویژه عموم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا در جوار فرزند امام رضا(ع) و شهدا حضور یافته و دعاهای مربوطه را زمزمه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888682

دیگر خبرها

  • پیکر‌های شهدای غزه در خیابان‌ها به خاک سپرده می‌شود
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود
  • اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد