Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:08:02 GMT

چند خبر از اداره کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۱۹۵۰

چند خبر از اداره کمیته امداد

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،همایش وجلسه ی آموزشی وتوجیهی عاملین زکات شهرستان ثلاث باباجانی درمحل مجتمع فرهنگی تربیتی امدادثلاث باباجانی برگزار شد.

رئیس امداد ثلاث باباجانی زکات جمع آوری شده در سرفصلهای زکات پروژه مبلغ ۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰تومان وزکات فطره مبلغ ۱۶۱.۷۰۰.۰۰۰تومان و از محل زکات سهم فقرا مبلغ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۹۸.۰۰۰تومان جمعا به مبلغ ۵۰۱.۲۹۸.۰۰۰تومان هزینه شده است عاملین شهرستان ۶۰ نفر فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه پرداخت زکات در مال برکت می آورد گفت:همدلی احاد مردم ودولت واتحاد آنها در زمینه محرومیت زدایی تاثیر به سزایی دارد.

مجریان پرورش مرغ تخم گذار بومی در سرپل زهاب ۸ میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت می کنند

بهرامی رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب گفت :طی جلسه ای که با حضور جلیِلیان معاونت اشتغال و خودکفایی و عسکری مدیر شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و راهبر شغلی مرغ تخم گذار برگزار شد مقرر گردید به هر کدام از مددجویان تحت حمایت که تمایل به اجرای طرح داشته باشند مبلغ ۸ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از منابع امداد به آنان پرداخت شود .

وی افزود : قرار است با مبلغ فوق صد قطعه قطعه مرغ تخم گذار در اختیار متقاضیان پرورش مرغ تخم گذار قرار گیرد و تهیه دان مرغ و خرید تخم مرغ ها بر عهده راهبر شغلی است.

بهرامی گفت: سرپل زهاب بعنوان پایلوت مرغ تخم گذار در کشور انتخاب شده است .

برگزاری ڪلاس آموزش سبڪ زندگی با حضور ۱۳۵ نفر از مددجویان حمیل برگزار شد

جمشید خدرویسی رئیس ڪمیته امداد حمیل گفت: انسان باید تمام اعمال خود را تجیزیه و تحلیل ڪند و نیازهای درونی خود را بشناسد و تعالیم دینی را رهنمود اعمال و رفتار خویش بداند.

سالمیان سخنران جلسه گفت: اعمال درونی با رفتار و منشی ڪه باعث بالا بردن ڪارایی و ڪفایت شخصیت می شود را تقویت ڪنید.

نظری مسئول واحد فرهنگی ڪه میزبان برگزاری ڪلاس بودند گفت : ڪلاسهای سبڪ زندگی این فرصت را برای افراد ایجاد می ڪند ڪه پلیدی ها و زشتی ها را از خود دور و باعث تعامل روح و روان آدمی می شود

برگزاری مشارکتهای مردمی دالاهو

نیک قدم رییس امداد دالاهو با همراه همکاران مشارکتهای مردمی دالاهو باسازمان تبلیغات جهت جمع آور ی زکات جلسه ای برگزار کرد.

وی گفت: سازمان تبلیغات در راستای ترویج این فرهنگ اسلامی از مبلغین بومی با توجه به شناخت کشاورزان دارای تمکن مالی در راستای جمع آوری زکات استفاده خواهد کرد.

نیک قدم بیان کرد: مبلغین اعزامی از قم در جهت ترویج و فرهنگ سازی زکات در شهرستان و روستاهای حومه حضور خواهند داشت.

نیک قدم افزود: سازمان تبلیغات با سازمان تعاون روستایی جهت هماهنگی و حضورمبلغین در محل های خرید گندم کشاورزان اقدام نماید .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری همایش وجلسه ی آموزشی وتوجیهی عاملین زکات

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز