Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا همایی ابیانه گفت: ۱۰ دوره کاربردی و مسئله محور برای برخورد با مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اداری برای مدیران و فرمانداران به جهت پاسخگویی، تعریف شده است.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری استان تهران درباره مهمترین برنامه‌های مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سال ۹۸ اظهار کرد: برنامه‌های مرکز در حوزه آموزش و توانمندسازی نیروهای انسانی دولت، اعتبارسنجی مؤسسات بخش خصوصی و پژوهش برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آموزش مدیران یکی از مهمترین بخش‌های تقویم آموزشی سال ۹۸ است، افزود: امسال برنامه ویژه ای برای مدیران حین انتصاب داریم. آموزش این حوزه منحصراً در اختیار مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری استان تهران است که ما سعی کرده‌ایم در تقویم آموزشی، دوره‌های استاندارد را برای مدیران پایه، میانی و عملیاتی استان برنامه ریزی کنیم.

به گفته مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری استان تهران، کارمند جدید الاستخدام دستگاه دولتی در بدو ورود باید ۷۰ ساعت دوره آموزشی بگذراند.

وی افزود: بیش از ۹۰ هزار نفر ساعت آموزش تقویمی و اختصاصی دستگاه‌ها و حدود ۲ میلیون نفر ساعت از سوی مؤسسات بخش خصوصی برگزار شده است.

همایی همچنین از برگزاری ۱۰ دوره آموزشی با راهبری مرکز آموزش مدیریت دولتی برای مدیریت شرایط سخت اقتصادی سال جاری خبر داد و گفت: شرایط امروز کشور، تبعات اجتماعی دارد که مرکز آموزش با راهبری مرکز آموزش مدیریت دولتی، ۱۰ دوره کاربردی و مسئله محور برای برخورد با مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اداری برای مدیران و فرمانداران به جهت پاسخگویی، تعریف کرده است.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری استان تهران اظهار کرد: امسال بیش از ۲۰ دوره آموزشی توجیه بدو خدمت تعریف شده و تمام جزئیات تقویم آموزشی سال جاری در سایت مرکز بارگذاری شده تا مخاطبان دوره‌ها برای برنامه ریزی و زمان بندی دوره‌ها دچار مشکل نشوند.

همایی همچنین از آموزش قوانین مربوط به اسناد توسعه استان تهران، نظام بودجه ریزی عملکردی، سند آسیب‌های اجتماعی، توسعه روستایی، آمایش سرزمینی، به کارکنان و مدیران با همکاری دو معاونت توسعه و بودجه سازمان مدیریت استان تهران خبر داد.

کد خبر 4673800

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه استان تهران کارگاه آموزشی بحران اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشکی صبح سه شنبه در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می دهد.

مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.

مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

کد خبر 6086356

دیگر خبرها

  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی