Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد کرامی آخوله»، دانشجوی دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز، موفق به کسب رتبه نخست در کنکور کارشناسی ارشد سال 1398 شد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، «پارسا دادخواه» نیز از دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز، موفق به کسب رتبه 30 در رشته مهندسی شیمی در کنکور کارشناسی ارشد امسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     لازم به ذکر است، دانشجویان این دانشکده سال گذشته نیز موفق به کسب رتبه تک رقمی شده بودند. 
دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز از مهر ماه سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی آغاز کرد و در حال حاضر با پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی یکی از دانشکده‌های مهم و تاثیرگذار دانشگاه تبریز است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال دانشجو شیمی کارشناسی کارشناسی ارشد کنکور قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: رشته‌های پرستاری داخلی، جراحی وپرستاری سلامت جامعه در مقطع کارشناسی ارشد به دانشکده پرستاری و مامایی تربت حیدریه اضافه شد.
حسین ابراهیمی پور افزود:با توجه به نیاز روزافزون نظام سلامت کشور به پرستاران متخصص در زمینه‌های داخلی- جراحی و سلامت جامعه و همچنین پتانسیل‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، شورای آموزش علوم پایۀ پزشکی، بهداشت و تخصصی با تاسیس این دو رشته موافقت کرد.
وی گفت: امیدواریم با تاسیس این رشته‌ها، شاهد تربیت پرستاران متخصص وکارآمد در این زمینه‌ها باشیم وبتوانیم خدمات تخصصی‌تر وبا کیفیت تری در  شهرستان به مردم ارائه دهیم. 
وی با اشاره به اینکه تاسیس این دو رشته جدید گام مهم در جهت ارتقا سطح آموزش پرستاری در دانشگاه ومنطقه خواهد بود افزود: در حال حاضر حدود ۱۸ هزار دانشجو در ۱۸ رشته در چهار دانشکده این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • دریافت مجوز دو رشته جدید علوم توانبخشی و پیراپزشکیِ در مشهد
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی