Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ اصغر عظیمی مهر عصر دوشنبه در نشست خبری فرماندار سنقر و کلیائی با خبرنگاران رسانه‌های استان، پاسخگویی به موقع به رسانه‌های رسمی، انعکاس به موقع عملکرد دولت در شهرستان، برگزاری منظم برنامه‌های ملاقات عمومی، میزان توفیق در ایجاد انسجام در نظام اداری برای کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست‌های سرمایه گذاران و کارآفرینان و همچنین میزبانی در اجرای برنامه دوشنبه‌های خبری را از جمله این معیارها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه تصریح کرد: برنامه دوشنبه‌های خبری در استان با هدف اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و دولت از امروز (دوشنبه ۳۱ تیر) با حضور خبرنگاران و عکاسان خبری از شهرستان سنقر و کلیایی آغاز شده و قصد داریم هر ما ۲ بار در روزهای دوشنبه در یکی از شهرستان‌های استان حضور پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: پس از پایان دور نخست سلسله نشست‌های خبری با همکاری اصحاب رسانه و براساس شاخص‌های در نظر گرفته شده، سه فرماندار پاسخگو انتخاب و معرفی می‌شود.

او پاسخگویی مجموعه دولت به افکار عمومی را یکی از اهداف برگزاری این برنامه اعلام کرد و گفت: در این برنامه ظرفیت‌های هر شهرستان نیز توسط رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: در سفر به شهرستان نشست خبری با حضور فرماندار و خبرنگاران برگزار می‌شود و از طرح‌های شاخص هر شهرستان نیز بازدید به عمل می‌آید.

عظیمی مهر افزود: فرمانداران می‌توانند باتوجه به طرح‌های فعال در هر حوزه از مدیران کل آن حوزه هم برای حضور در نشست خبری و تشریح طرح دعوت کنند.

وی ادامه داد: این برنامه به ترتیب بعد از سنقر و کلیایی در ۳۱ تیرماه، در شهرستان‌های هرسین، پاوه، جوانرود، روانسر، صحنه، کرمانشاه، دالاهو، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، قصرشیرین، گیلانغرب، اسلام آبادغرب و کنگاور نیز برگزار می‌شود.

شهرستان سنقر و کلیایی با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان دارد.

اکنون بیش از ۴۰۰ خبرنگار در بیش از ۱۳۰ رسانه دارای مجوز در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه سنقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۲۷ فروردین

گیشه روزنامه بازار پادکست بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پادکست خبری پایگاه تحلیلی_ خبری بازارنیوز امروز، دوشنبه (۲۷ فروردین) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: گیشه روزنامه ، گیشه روزنامه بازارپادکست ، گیشه روزنامه‌های اقتصادی ، تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T8w

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • ما در سرزمین شعریم از حافظ تا فیض!
  • واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به اردبیلی‌ها
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • حضور در المپیک را از دست دادم/ مسببان باید پاسخگو باشند
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۲۷ فروردین
  • بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال مددجویان در کرمانشاه محقق شد
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • طبیعت بهاری روستای حصار در قالب تصاویر