Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: سهم این شهرستان از بودجه استان ۱۴ درصد است و مبلغ ۱۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آشخانه؛ محمود رضا معموری روز دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار داشت: متاسفانه تقسیم بودجه در کشور عادلانه توزیع نشده و در حال حاضر با بالا بردن اعتبارات در استان های نوپا و شهرستان های محروم مثل مانه و سملقان هنوز هم نمی توان محرومیت را رفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار مانه ‌و سملقان بیان کرد: برخی از مردم انتظار دارند تا راه دسترسی به روستا ها ساماندهی شود.

 

وی بیان کرد: متاسفانه در بخش راه های روستایی و ابنیه راه‌ها در این شهرستان بسیار ضعیف عمل شده است.

 

معموری، حوزه راه را نیاز اصلی در این شهرستان عنوان کرد و افزود: پرداختن به مشکلات راه در اولویت است.

 

وی افزود: پرداختن به حوزه جهاد کشاورزی که یکی از اصلی ترین مسایل این شهرستان است باید به آن توجه کرد.

 

فرماندار بیان کرد: در حوزه های مختلف، اعتبارات بسیار کمتر شده است و باید با این اعتبارات ناچیز به دنبال بر طرف شدن مشکلات مردم باشیم.

 

 وی اظهار داشت: نگاه اگر برای رفع مشکلات فقط به تملک و دارایی باشد رقم بسیار ناچیزی است و باید عدالت اجتماعی را در بخش توزیع اعتبارات داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه مدیران نباید فقط به این اعتبارات تکیه کنند، بیان کرد: مدیران باید در خصوص هزینه های انجام شده برای پروژه ها پاسخگو باشند.

 

 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي روزنامه اردبیل مقام معظم رهبری نماز جمعه شیراز کتابخانه های عمومی آیت الله اعرافی کمیته برنامه ریزی مانه و سملقان اختصاص اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت