Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@09:36:40 GMT

جزئیات از خط خارج شدن واگن قطار خرمشهر - تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۱۲۸

ساعت 24- راه آهن اعلام کرد:قطار خرمشهر- تهران پس از ۴۰ دقیقه توقف در حوالی ایستگاه بالا رود اندیمشک، به سیر خود ادامه داد.

روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: قطار خرمشهر- تهران پس از ۴۰ دقیقه توقف در حوالی ایستگاه بالا رود اندیمشک، به سیر خود ادامه داد.

در این اطلاعیه آمده است: ساعت ۱۹ و۱۵ دقیقه امروز (دوشنبه)، یک بوژی واگن توشه قطار مسافری خرمشهر - تهران در نزدیکی ایستگاه راه آهن بالا رود اندیمشک از خط خارج شد که پس از ۴۰ دقیقه توقف و هدایت واگن بروی خط قطار به سیر خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است به هیچ یک از مسافران این قطار صدمه‌ای وارد نشده است و متاسفانه سخنگوی اورژانس کشور بدون دریافت اطلاعات دقیق از حادثه، اقدام به مصاحبه کرده که موجب نگرانی در بین مردم و خانوادهای مسافرین شده است.

انتظار می‌رود اورژانس کشور ابتدا از راه آهن کشور، اطلاعات دقیق را دریافت و سپس اقدام به گفتگو می‌کرد.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار در راه آهن جنوب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدعلی مرادی به خبرنگار ما گفت: قطار یکی از وسایل حمل و نقل عمومی است که در مقایسه با سایر وسایل نقلیه از امنیت، هزینه مقرون به صرفه، بهره مندی از امکانات بیشتر، سهولت سفر و... برخوردار است، به همین دلیل برای سفر‌های بین شهری و بین استانی مورد استقبال عموم مردم قرار دارد.   وی با بیان اینکه راه آهن جنوب یکی از پایانه مهم ریلی کشور و استان خوزستان محسوب می‌شود، افزود: پارسال یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۸۹۵ مسافر به وسیله قطار‌های سراسری راه آهن جنوب جابه جا شده اند که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ که این رقم یک میلیون و ۴۳۲ هزار و ۵۷۸ نفر بوده است، رشد ۱۰ درصدی نشان می‌دهد.   مرادی به جابه جایی ۷۱۷ هزار و ۴۸۸ مسافر به وسیله قطار‌های حومه‌ای این اداره کل در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: این رقم در سال ۱۴۰۱، ۶۴۹ هزار و ۳۳۰ مسافر ثبت شده است و مقایسه آمار‌ها نشان از رشد ۱۰ درصدی در این رابطه دارد.   مدیر کل راه آهن جنوب می‌گوید: استان خوزستان با دارا بودن ۱۰ رام قطار به مقاصد مختلفی ازجمله؛ اندیمشک، خرمشهر، ماهشهر و سربندر رتبه دوم کشور در جابجایی مسافر در قطار‌های حومه‌ای و در حوزه مسافر سراسری رتبه سوم کشور پس از تهران و مشهد را دارا است که این مساله حاکی از اهمیت ویژه راه‌آهن جنوب است.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی دهم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • (ویدئو) حیوان عجیبی که تنها چهار دقیقه خارج از آب زنده می‌ماند
  • جابه جایی بیش از ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار مسافر در راه آهن جنوب
  • جابه جایی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار در راه آهن جنوب
  • اوقات شرعی نهم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • اوقات شرعی هشتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر