Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اصغر عظیمی مهر مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه از انتخاب سه فرماندار پاسخگو در قالب اجرای برنامه دوشنبه‌های خبری خبر داد و گفت : این فرمانداران براساس شاخص‌های در نظر گرفته شده و با مشورت اصحاب رسانه انتخاب می‌شوند.

وی پاسخگویی به موقع به رسانه‌های رسمی، انعکاس به موقع عملکرد دولت در شهرستان، برگزاری منظم برنامه‌های ملاقات عمومی، میزان توفیق در ایجاد انسجام در نظام اداری برای کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست‌های سرمایه گذاران و کارآفرینان و همچنین میزبانی در اجرای برنامه دوشنبه‌های خبری را از جمله این معیار‌ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه دوشنبه‌های خبری در استان با هدف اطلاع رسانی دستاورد‌های نظام و دولت از امروز (دوشنبه ۳۱ تیر) با حضور خبرنگاران و عکاسان خبری از شهرستان سنقر و کلیایی آغاز شده و قصد داریم هر ما ۲ بار در روز‌های دوشنبه در یکی از شهرستان‌های استان حضور پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: پس از پایان دور نخست سلسله نشست‌های خبری با همکاری اصحاب رسانه و براساس شاخص‌های در نظر گرفته شده، سه فرماندار پاسخگو انتخاب و معرفی می‌شود.

وی پاسخگویی مجموعه دولت به افکار عمومی را یکی از اهداف برگزاری این برنامه اعلام کرد و گفت: در این برنامه ظرفیت‌های هر شهرستان نیز توسط رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه گفت: در سفر به شهرستان نشست خبری با حضور فرماندار و خبرنگاران برگزار می‌شود و از طرح‌های شاخص هر شهرستان نیز بازدید به عمل می‌آید.

عظیمی مهر افزود: فرمانداران می‌توانند باتوجه به طرح‌های فعال در هر حوزه از مدیران کل آن حوزه هم برای حضور در نشست خبری و تشریح طرح دعوت کنند.

وی ادامه داد: این برنامه به ترتیب بعد از سنقر و کلیایی در ۳۱ تیرماه، در شهرستان‌های هرسین، پاوه، جوانرود، روانسر، صحنه، کرمانشاه، دالاهو، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، قصرشیرین، گیلانغرب، اسلام آبادغرب و کنگاور نیز برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

فرمانداران براساس شاخص‌های در نظر گرفته شده و با مشورت اصحاب رسانه انتخاب می‌شوند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به استثنای وزش باد در ساعاتی از امروز، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز یکشنبه تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه یاد شده که در روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب بارش‌هایی، غالباً به صورت رگبارهای موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تقویت شده ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به تدریج شرایط را برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم خواهد کرد.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که تا روز شنبه، با روندی آرام افزایش می‌یابد؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

کد خبر 6087819

دیگر خبرها

  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت