Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-28@12:14:04 GMT

گام دوم انقلاب متعلق به جوانان است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۲۲۶

گام دوم انقلاب متعلق به جوانان است

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، آیین اختتامیه نخستین جشنواره سراسری نیروی دریایی ارتش با عنوان ( آوای دریا) با شرکت هیجده تیم منتخب از کلیه مناطق و پایگاه های نیروی دریایی ارتش و با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده این نیرو ، حجت السلام مظفری نژاد ،ریس اداراه عقیدتی سیاسی نداجا و امیر سرتیپ دوم  تقی خانی،معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در مرکز فرماندهی آموزش  تفنگداران و تکاوران قمر بنی هاشم(ع) در شهرستان منجیل بعد از سه روز رقابت به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دریادار خانزادی در این مراسم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، گفت: توجه به جوانان و بهره گیری از ظرفیت آنها در گام دوم انقلاب از مهم‌ترین محورهای است که رهبری معظم در این بیانیه به آن تأکید کرده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: بر اساس این بیانیه جوانان ایران اسلامی باید با تقویت و کسب مجموعه‌ای از بصیرت‌ها، مهارت‌ها و توانایی‌ها خود را برای پذیرش مسئولیت در بخش‌های مختلف در آینده انقلاب آماده کنند.

امیر دریادار خانزادی با اشاره به اینکه امید رهبری معظم انقلاب در این بیانیه به توانمندی و ظرفیت و هوشمندی جوانان ایرانی است، تاکید کرد: بر اساس این بیانیه، گام دوم انقلاب به جوانان تعلق دارد که ارزش‌های چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی را که امروز به نهال تنومند تبدیل شده است حفظ و پررنگ‌تر به جلو ببرند.

وی با بیان اینکه تمدن سازی یکی دیگر از محورهایی است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تأکید کرده‌اند، تصریح کرد: فرهنگ، آموزش و ارزش‌ها اساس کار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه هنر، فرهنگ و تمدن یک جامعه را به دنیا معرفی می‌کند، بیان کرد: تئاتر، فرهنگ و تمدن کشور را به نمایش گذاشته و سبب رشد می‌شود که این موضوع نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارد

وی با تأکید بر اینکه امروز در ابتدای راه تمدن سازی ایران اسلامی قرار داریم، افزود: ایران امروز پرقدرت‌تر از گذشته بوده و به آینده نیز امیدواریم.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار سیاسی ۶ فروردین؛ حکم دیگر رهبر انقلاب برای روزه‌داران/تاکید رئیسی بر جلوگیری از رخنه فساد

«حکم دیگر رهبر انقلاب برای روزه داران»، «گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی»و «انتخابات ۱۴۰۲» از موضوعات مهم خبری ششم فروردین ۱۴۰۳ حوزه سیاست بود که می‌توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش ایسنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای در قالب پاسخ به پرسشی، حکم نرسیدن روزه‌دار به وطن خود قبل از ظهر را بیان کردند.

در متن این پرسش و پاسخ حضرت آیت الله خامنه ای آمده است: اگر شخصی بخواهد قبل از زوال به محل اقامتش برسد، ولی در راه به خاطر حادثه‌ای نتواند در زمان معین به مقصد برسد، آیا روزه او اشکال دارد و آیا کفّاره بر او واجب است یا فقط قضای روزه آن روز را باید به جا آورد؟

در فرض سوال اگر قبل از ظهر مسافرت را آغاز کرده و شب گذشته قصد سفر داشته، فقط قضای روزه آن روزی که پیش از ظهر به محل اقامتش نرسیده، واجب است و کفّاره‌ ندارد.

****

صبح امروز «گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم» با حضور رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

سید ابراهیم رئیسی در بخشی از اظهارات خود در این گردهمایی با تاکید بر لزوم ارتقای سلامت اداری، خطاب به مدیران و کارگزاران دولت گفت: کوچک ترین رابطه ناسالم را در دستگاه‌ها برنتابید و با هرگونه رابطه ناسالم بجنگید و اجازه ندهید فساد در دستگاه‌های اجرایی رخنه کند.

محمد مخبر هم با بیان اینکه دغدغه اصلی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور معیشت مردم است، افزود: دولت تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف و معیشت مردم را بهبود بخشد و در همین راستا طی یکی دو ماه اخیر ۶۰ میلیون نفر توانستند ۱۱ قلم کالای اساسی را از طریق کالابرگ با قیمت سال گذشته تهیه کنند و یارانه آن را دولت پرداخت کرده است که در سال جدید این گونه برنامه ها استمرارخواهد داشت.

****

روابط عمومی معاونت پارلمانی در واکنش به سخنان نماینده مردم شریف صحنه و کنگاور درباره انتخابات اسفند 1402 خاطرنشان کرد: مسئله اصلی در تحلیل انتخابات ۱۱ اسفند که نباید از آن غفلت کرد، میراث نامطلوبی است که از دولت مدعی تدبیر و امید بر جای مانده است.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: یکی از پدیده هایی که از فردای انتخابات در کمال شگفتی ظهور و بروز پیدا کرد، تشبث و تمسک به بهانه های واهی توسط معدود نمایندگانی بود که به هر دلیل برای ادامه خدمت با اعتماد مجدد مردم مواجه نشدند. از جمله آقای علی رضایی نماینده مردم شریف صحنه و کنگاور استان کرمانشاه که بخاطر عدم اقبال و چه بسا نارضایتی مردم از عملکردش از راهیابی به مجلس دوازدهم ناکام ماند، چنین می نماید که انگار به جای پذیرش نتیجه و تامل در عملکرد خود ، می خواهد عصبانیت خود از مردم حوزه انتخابیه را با حمله به دولت و شخص رئیس جمهور تلافی کند!

در همین ارتباط محمدکاظم انبارلویی از فعالان سیاسی،‌ با اشاره به تاکید رهبری بر لزوم وحدت ملی در کشور، گفت: در انتخابات اخیر دیدیم که برخی راه افراط در پیش گرفته و از دایره نقد بیرون آمدند و بیانشان موجب ایجاد اختلاف و نفرت‌پراکنی شد. انتخابات نیازمند به رقابت معقول و عقلانی است ولی اگر از این دایره خارج شود، شکافی ایجاد می‌کند و دشمن از همین شکاف برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌گیرد. به همین دلیل رهبری به جوانان فرمودند باید جلوتر از نقشه‌های دشمن حرکت کنند؛ زیرا دشمن برای ایجاد اختلاف و نفرت برنامه دارد.

****

محفل انس با قرآن کریم مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان برگزار شد و امیر دریادار شهرام ایرانی در این مراسم : مبنای کار ما برنامه های قرآنی است و در سال جدید نیز تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می کنیم و الحاق شناورهای لازم را در دستور کار خود راشته و در تامین امنیت لازم برتری و اقتدار کامل داریم.تاکید کرد که 

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: برنامه های قرآنی در این ماه و همه ایام سال در تمامی مراکز نیروی دریایی در سطح کشور برگزار می شود و ما همیشه ضمن توجه ویژه به برنامه های فرهنگی، شرایط عملیاتی برای امنیت را حفظ می کنیم وتوان دفاعی ما در جهان به اثبات رسیده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش هم در گفت‍وگویی، تولید را رکن اساسی پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: کشوری که تولید نداشته باشد کاملاً به دیگران وابسته می‍شود و وابستگی کامل، سرافرازی برای ملت نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری همچنین تاکید کرد: حتماً باید همه اقداماتی که در کشور صورت می‍‌گیرد زیر سایه امنیت باشد. امنیت حرف اول را می‍زند و تا زمانی که امنیت وجود داشته باشد همه پیشرفت‌ها حاصل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین
  • مظلومیت زبان فارسی از نگاه رهبر معظم انقلاب
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • اذعان مقام آمریکایی به سوء استفاده جنسی سیستماتیک از زنان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی
  • رهبر انقلاب: شعر فارسی، رسانه کم‌نظیر و قدرتمند در دوران جنگ رسانه‌ای است
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است
  • بیانیه مربیان استقلال علیه مدیران باشگاه: اعتراضی نداریم، حق با سرمربی تیم‌ملی است
  • اخبار سیاسی ۶ فروردین؛ حکم دیگر رهبر انقلاب برای روزه‌داران/تاکید رئیسی بر جلوگیری از رخنه فساد