Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@23:28:09 GMT

فروپاشی خانواده‌ها از اهداف اصلی جنگ نرم دشمن است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۲۸۰

فروپاشی خانواده‌ها از اهداف اصلی جنگ نرم دشمن است

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد 31 تیرماه در دیدار خامسی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد با وی، با اشاره به اینکه خانواده در اسلام از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اظهار کرد: در قرآن کریم و احادیث نسبت به جایگاه خانواده سفارش‌های زیادی شده و در این بین، توجه به بانوان اهمیت خاصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همین موضوع سبب شده که غرب نسبت به این جایگاه ویژه در کشورهای اسلامی به ویژه ایران حساسیت ویژه‌ای پیدا کرده و تلاش زیادی می‌کند که آن را با تزلزل همراه کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: در ارتباط با اهمیت این موضوع و همچنین تلاش‌هایی که دشمن برای تخریب جایگاه خانواده و زنان در ایران انجام می‌دهد، ما باید حساسیت بسیار ویژه‌ای داشته باشیم.

ناصری یزدی با بیان اینکه از هم پاشیدگی خانواده‌ها در ایران برنامه‌ریزی بلند مدت غرب در ایران است عنوان کرد: غرب خود اقدام به فروپاشی کانون خانواده های خود در سال‌های گذشته کرده و از تجربه‌های تلخ آن اطلاع دارند و الان می‌خواهند همان وضعیت را در ایران هم نهادینه نمایند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه بیشترین ضرر این فروپاشی به بانوان وارد می‌شود تصریح کرد: دشمن برای اینکه بتواند در هدف خود موفق شود و راه پیروزی و موفقیت را کامل کند، انس با حیوانات و دوری از اعضای خانواده را جلوی پای افراد به ویژه جوانان قرار داده است.

وی ادامه داد: همه مسائل و مشکلاتی که الان در جامعه در بحث‌های مختلف مرتبط با خانواده ‌ها به ویژه در حوزه عدم سازش‌ها و طلاق‌ها مشاهده می‌کنیم هم ناشی از بی توجهی به اصل استحکام کانون خانواده و مسائل مرتبط با آن است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: لازم است که نسبت به این موضوع یک ریشه‌یابی درست و مناسبی صورت گیرد و نسبت به رفع آسیب‌هایی که الان در حوزه‌های اجتماعی به وجود آمده تلاش کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق البرز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: طبق توافق با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پارک‌ها و محلات مختلف استان البرز در مناسبت‌های پیش رو اجرا خواهد شد.

به گفته نامداری، جامعه هدف ما در این راستا، بانوان، جوانان و کودکان هستند که جهاد تبیین، فرهنگ سازی، امیدآفرینی و توجه به جایگاه والای خانواده در سطح جامعه از مهم‌ترین سیاست‌های این اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در کشور و ایجاد نشاط میان اقشار مختلف جامعه به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی اولویت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی البرز را در دهه‌های کرامت و ولایت در مناطق حسن آباد، شاهین ویلا، حصارک بالا، سهرابیه، کلاک و آق تپه مهرشهر عنوان کرد.

کد خبر 6086147

دیگر خبرها

  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • نظم جهانی در آستانه فروپاشی است
  • حساسیت فصلی کودکان
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند