Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@03:49:14 GMT

پمپئو: برجام فقط ایران را قوی‌تر کرده است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۳۰۷

آفتاب‌‌نیوز :

مایک پمپئو روز دوشنبه در همایش سالیانه کهنه‌سربازان خارجی ایالات متحده در خصوص برجام اظهار کرد: مواقعی که دیپلماسی اشتباه کار کند، خطرهای زیادی برای کشور ما ایجاد می‌کند. حصول توافقی اشتباه باعث شد تا نظام ایران فرصت قوی‌تر شدن را به دست آورد.

به گزارش صدای آمریکا، وی در ادامه مدعی شد: توافق هسته‌ای باعث شد تا جمهوری اسلامی پرخاشگرتر شود و اقدامات تعرض‌آمیزتری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه با اشاره به اینکه تنها خواسته آمریکا از ایران، عادی رفتار کردن است، افزود: ما در راستای اعمال فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی، برخی تحریم‌ها را علیه چین به دلیل نقض تحریم‌های اعمالی آمریکا اعمال خواهیم کرد.

وی در ادامه ادعا کرد: ما پیشتر نیز گفته بودیم که پول بیشتری نباید به دست ایران برسد چرا که آن پول صرف به خطر انداختن سربازان ما می‌شود. من وظایف زیادی دارم اما هر روز در تلاشم تا آمریکایی‌هایی که به اشتباه در ایران و ونزوئلا به گروگان گرفته شده‌اند، به خانه بازگردند. طی دو سال و نیم گذشته بیش از هر دولتی در دوران مدرن، توانسته‌ایم گروگان‌های آمریکا را آزاد کنیم بدون آن که پشیزی باج بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: توافق هسته ای مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا برجام ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.

کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌گردد، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست.

کد خبر 6082873

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • کیهان: تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!
  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند