Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@23:29:32 GMT

رضایت دنیزلی از عملکرد تیمش در اردوی ۱۴ روزه ارزروم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۳۱۴

رضایت دنیزلی از عملکرد تیمش در اردوی ۱۴ روزه ارزروم

به گزارش وانانیوز، 

 مصطفی دنیزلی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، در خصوص آخرین وضعیت تیم اظهار کرد: برنامه ریزی‌های ما بر اساس آغاز لیگ در تاریخ 10 مرداد بود و فردا (سه شنبه) اردوی 14 روزه خود را در کمپ مجهز ارزروم به پایان می رسانیم.

وی افزود: امسال، اولین تیمی هستیم که تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده‌ایم و در این مدت، توانستیم برنامه های پرفشاری را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیزلی ادامه داد: در اردوی ارزروم، دو بازی تدارکاتی انجام دادیم که نمایش نسبتا خوبی داشتیم و برای استراحت بازیکنان، سه روز مرخصی می‌دهم تا از روز شنبه در زمین چمن اختصاصی خود تمریناتمان را پیگیری کنیم.

سرمربی تراکتور با اشاره به ادامه تلاش این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید، گفت: همچنان در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظرمان هستیم و بازیکنان خارجی جدید در تبریز به ما ملحق خواهند شد که در بدترین شرایط تا آغاز لیگ به ما می‌پیوندند.

وی تاکید کرد: از تمرینات بازیکنان در این اردو، راضی هستم و از بازیکنان تست لاکتات که تست بسیار پرفشاری است، خواهیم گرفت تا قبل از شروع فصل، وضعیت جسمانی تمام بازیکنان را بسنجیم که بعد از این تست، برنامه های تمرینی مان می تواند متفاوت باشد و از طرفداران می خواهم که آسوده خاطر باشند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست

باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست...

طرفداری| مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده روی ادامه حضور اوسمار ویرا حساب کرده‌اند.

نتایج خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا باعث شده مسئولان باشگاه از هم‌اکنون به فکر تمدید قرارداد این مربی برزیلی باشند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این باره اعلام کرد با اوسمار درخصوص شرایط تیم صحبت کرده و البته از او خواسته برنامه‌اش را برای فصل آینده ارائه کند.

قرار است پس از ارائه برنامه‌ از سوی اوسمار، مسئولان پرسپولیس درباره جزئیات تمدید قرارداد این مربی با او وارد مذاکره شوند. قرارداد کنونی اوسمار تا پایان فصل جاری معتبر است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • خواسته مهم اوسمار از درویش برای فصل بعد | این اتفاق نباید تکرار شود
  • ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد
  • خطر بزرگ برای پرسپولیس |‌ رمزگشایی از ضعف تیم اوسمار