Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:20:21 GMT

رشد ۲۹ درصدی اعتبارات شهرستان مرزی نهبندان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۳۸۰

رشد ۲۹ درصدی اعتبارات شهرستان مرزی نهبندان

فرماندار نهبندان عصر دوشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهبندان گفت: امسال ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار متوازن ملی، سه درصد نفت و تملک دارایی‌های سرمایه ای به این شهرستان اختصاص یافت.

مجید بیکی بیان کرد: اعتبارات شهرستان در ۲۳ فصل، ۵۱ برنامه، ۱۸۰ پروژه و بین ۳۹ دستگاه اجرایی توزیع شد.

وی افزود: توزیع اعتبارات در سطح استان براساس شاخص‌های جمعیت و توسعه یافتگی انجام می شود که در این خصوص ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸‌ درصد اعتبارات خراسان جنوبی به این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار نهبندان اظهار داشت: بیشترین حجم اعتبار شهرستان به حوزه آب و کشاورزی، بهداشت و درمان و اجرای طرح‌های مصوبات سفر استاندار اختصاص یافت.

وی گفت: امسال چهار میلیارد و ۷۶۷ میلیون اعتبار به حوزه آب شهرستان نهبندان اختصاص یافت که از این مقدار سه میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان برای اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده هزینه می‌شود.

بیکی از مسئولان شهرستانی خواست در اجرای طرح‌های عمرانی به اعتبارات شهرستانی تکیه نکنند و در زمینه جذب هرچه بیشتر اعتبارات ملی تلاش کنند.

نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

۷۵۵۶*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های زیرساختی نهبندان تخصیص اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، میثم معافی درجلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲  با اشاره به اهمیت منابع جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کار‌های خرد و متوسط افزود: در سال گذشته سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است ازهمکاری بانک‌های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: تسهیلات پرداختی در اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

خاطر نشان می‌شود دراین جلسه بانک‌های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

یادآور می شود، جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ و ۴بند (ب) تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران سید اسماعیل هاشمی، نمایندگان استانداری، اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی، مدیریت برنامه ریزی و بانک‌های عامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • تکمیل چهاربانده همدان- بهار- گل‌تپه- علیصدر نیازمند تزریق اعتبار
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری