Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@17:26:55 GMT

عکس عجیب تاکسی سواری شهردار رشت

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۴۲۲

عکس عجیب تاکسی سواری شهردار رشت

باشگاه خبرنگاران جوان: به تازگی تصویری از تاکسی سواری عجیب ناصر حاج محمدی شهردار رشت در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی و واکنش‌های انتقادی زیادی را به همراه داشته است.

در این تصویر شهردار رشت قصد دارد با تاکسی به محل کار برود و کتابی به اسم «صبح بخیر مردم» در دست دارد و طوری وانمود می‌کند که عکس بدون اطلاع او ثبت شده است اما نحوه‌ در دست گرفتن کتاب، زاویه گردن و مطالعه‌ کتاب با عینک دودی سبب شد تا کاربران فضای مجازی نسبت به این رفتار او اعتراض کنند و انتشار این تصویر را نوعی عوام فریبی بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تصویر مربوطه را مشاهده می‌کنید.

گفتنی است؛ چندی پیش شهردار سابق رشت طی نامه‌ای عجیب به خود با استفاده از دو پست حقوقی خودش منزل مسکونی در رشت را در اختیار خود قرار داده و حواشی زیادی را به وجود آورده بود.

در ادامه تعدادی از واکنش های کاربران فضای مجازی را که با هشتگ #شهردار_رشت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است مشاهده می‌کنید.

 

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرینی حمله به اسرائیل را در فضای مجازی تلخ نکنیم + فیلم

الهام حیدری همسر شهید حسن طهرانی‌مقدم  در خصوص حمله ایران به اسرائیل گفت: همه مردم ایران در رسیدن به این مرحله از پیروزی شریک بودند و از همه خواهشمندم که نقش زینب گونه خود را در این مسیر ادامه دهند.

او بیان کرد: شیرینی و زیبایی حمله ایران به اسرائیل را در فضای مجازی تلخ نکنیم و بگذاریم شیرینی این پیروزی همچنان ادامه داشته باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!
  • شیرینی حمله به اسرائیل را در فضای مجازی تلخ نکنیم + فیلم
  • غذای سلف یک دانشگاه که سوژه کاربران فضای مجازی شد + عکس
  • آرامش بازار اردبیل برخلاف شایعات معاندان در فضای مجازی
  • واکنش‌ها به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در فضای مجازی
  • فیلم| واکنش مخاطبان در فضای مجازی به حمله موشکی ایران