Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:31:06 GMT

توضیحات دادستان گچساران درباره درگذشت یک زندانی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۴۳۰

توضیحات دادستان گچساران درباره درگذشت یک زندانی

دادستان عمومی و انقلاب گچساران درباره درگذشت یک زندانی در این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد، امیرحمزه بازیار اظهار کرد: این زندانی روز ۲۸ تیرماه ساعت ۱۸ از بند متادون به درمانگاه زندان مراجعه و پس از معاینه توسط پزشک زندان و نیاز به مصرف متادون، طبق دستور پزشک برای وی تزریق انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از صرف شام و استراحت، ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه به افسر نگهبانی مراجعه و اعلام کرده که حالت تهوع و تنگی نفس دارد.

وی افزود: به دلیل تسریع در روند درمان، از طریق رئیس زندان و با خودروی زندان، بلافاصله زندانی به بیمارستان منتقل شده و تا ساعت ۲۳ آن شب تحت درمان قرار گرفته است اما بدلیل سابقه بیماری قلبی و تنفسی، به یکباره دچار ایست قلبی شده و در بیمارستان فوت کرده است.

این مقام قضایی بیان کرد: طبق معاینات پزشکی قانونی و کالبدگشایی، علت فوت ایست قلبی اعلام شده است و این فرد یک ساعت در بیمارستان تحت درمان و مداوا بوده است.

بازیار در رابطه با سوابق کیفری این متهم تصریح کرد: این فرد به اتهام تهدید و اخاذی با سلاح سرد و آدم‌ربایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب گچساران تحت قرار تامین کیفری از نوع بازداشت موقت بوده و سوابق متعدد کیفری از جمله قاچاق مواد مخدر، اخلال در نظم عمومی، جنجال و عربده‌کشی، قدرت‌نمایی با سلاح سرد، ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد و مزاحمت برای بانوان در سطح شهر داشته است.

وی اضافه کرد: دلایل کافی از سوی پزشکی قانونی و صورتجلسات تحقیقات نیروی انتظامی و اخذ اظهارات مطلعان و سایر اعترافات متهمان پرونده مبنی بر توجه اتهامات آدم‌ربایی و تهدید با چاقو در شعبه بازپرسی گچساران وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادستان گچساران مرگ زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پس از حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی در زندان مرکزی و دیدار با زندانیان، با بهره‌مندی ۲۱ نفر از مددجویان واجدشرایط از نهاد‌های ارفاقی موافقت شد.

مصطفی یوسفی با حضور در زندان مرکزی اهواز با ۳۵ نفر از محکومان گفتگو و ضمن بررسی درخواست و پرونده قضایی آنان، پنج نفر از مرخصی، دو نفر از امتیاز پایان حبس و شش نفر از آزادی مشروط بهره‌مند شدند.

همچنین در این رسیدگی، با اشتغال به کار دو نفر و استفاده از پابند الکترونیک شش نفر از محکومان موافقت شد.

یوسفی گفت: در خصوص درخواست سایر ملاقات شوندگان نیز دستورات مقتضی صادر شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان